اقدامات بنیاد مستضعفان برای دیگر نهادها تبدیل به الگو شود
کد خبر: 3812507
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

اقدامات بنیاد مستضعفان برای دیگر نهادها تبدیل به الگو شود

گروه سیاسی ــ نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اقدامات مثبت بنیاد مستضعفان در مناطق مختلف کشور، گفت: این قبیل اقدامات باید در توسعه کشور با مشارکت دیگر دستگاه‌ها و نهادها تبدیل به الگو شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 28 اردیبهشت‌ماه در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان کشور و مرادنیا استاندار کردستان اظهار کرد: اقدامات این بنیاد در مناطق محروم از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه برخوردار بوده و باید به‌عنوان یک الگو به آن نگاه شود.
وی افزود: با مشاهده نتایج این طرح‌ها، دستگاه‌ها و نهادها نیز ادامه‌دهنده راه این اقدامات باشند تا گام‌های مهمی در توسعه مناطق محروم برداشته شود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بر سرعت‌بخشی به طرح‌های در دست اجرای بنیاد مستضعفان در این استان تأکید و بیان کرد: طرح‌هایی همچون کارخانه شیر پاک آرا که یکی از طرح‌های اشتغالزای استان است با مشارکت بنیاد قابلیت توسعه دارد.
وی افزود: خوشبختانه بنیاد در قروه اقدام به تأسیس پروژه گاوداری کرده و امیدواریم در شهرهای دهگلان، بیجار و سقز نیز راه‌اندازی شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: کارخانه نساجی در سنندج چندین سال است که بدون استفاده افتاده است و ظرفیت بسیار خوبی است که بنیاد آن را احیا کند.
انتهای پیام

captcha