اعلام طرح‌های مشارکتی رمضان برای کمک به نیازمندان در کردستان
کد خبر: 3813472
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

اعلام طرح‌های مشارکتی رمضان برای کمک به نیازمندان در کردستان

گروه اجتماعی ــ معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان طرح‌های مشارکتی و روش‌های کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

هیوا رحیمی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان روش‌های مختلفی برای کمک به نیازمندان و کسانی که تمایل به انجام کارخیر دارند، فراهم کرده است.
وی افزود: طرح اطعام نیازمندان یکی از طرح‌هایی است که توسط کمیته امداد در این ماه اجرا می‌شود و خیران می‌توانند جهت مشارکت در این طرح از طریق تامین غذای گرم و یا جیره خشک به هر تعداد که تمایل دارند، اقدام کنند.
رحیمی بیان کرد: در صورت تمایل، خیران شخصاً می توانند با هماهنگی این نهاد کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند تحویل دهند.
وی طرح اکرام ایتام و محسنین را از دیگر طرح‌های ویژه این نهاد نام برد که با هدف جمع آوری کمک برای کودکان نیازمند اجرا می شود و ادامه داد: خیران برای مشارکت در این طرح می‌توانند با انتخاب کودکانی که دارای شناسنامه مخصوص که شامل مشخصات آنها است به صورت ماهیانه به هر میزان که مایل هستند کمک کنند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان اعلام کرد: پرداخت کمک از طریق شیوه‌های نوین و الکترونیکی از دیگر راه‌های کمک به نیازمندان است که از طریق نصب نرم افزارهای سکه، آپ و بله بر روی موبایل و همچنین از طریق مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس portal.emdad.ir و یا شماره‌گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* امکان پذیر است.
وی عنوان کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۶۴۹۳۵۹۰۰۲ نزد بانک ملی نیز برای واریز کمک‌های نقدی خیران در نظر گرفته شده است.
رحیمی کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد کردستان در ماه مبارک رمضان نام برد که با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند اجرا می‌‌شود و خیران می‌توانند در این کار خیر نیز مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام

captcha