معامله قرن؛ خوابی که هرگز تعبیر نمی‌شود
کد خبر: 3815848
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

معامله قرن؛ خوابی که هرگز تعبیر نمی‌شود

گروه سیاسی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: «معامله قرن» خواب و خیال خوش آمریکا و رژیم صهیونیستی است که هرگز تعبیر نمی‌شود.

معامله قرن؛ خوابی که هرگز تعبیر نمی‌شود

حجت الاسلام و المسلیمن علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به ابتکار امام خمینی در نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، اظهارکرد: این اقدام امام خمینی(ره) کاری مهم و اساسی برای زمینه‌سازی شکست قطعی اسرائیل بود.
وی افزود: اسرائیلی که همه کشورهای عربی منطقه را در عرض چند روز شکست داد با شروع حاکمیت جمهوری اسلامی و شکل‌گیری محور مقاومت روز به روز محدودتر شد.
یوسفی تصریح کرد: آن‌ها که روزی ادعای نیل تا فرات را داشتند امروز برای در امان ماندن خود مجبورند دیوارهای بتنی با بیش از 10 متر ارتفاع بسازند و این یعنی محدود شدن و شکست خوردن ادعاهای قبلی این رژیم جعلی.
وی در ادامه به راهپیمایی روز قدس اشاره و تاکید کرد: ملت ایران به عنوان خواستگاه فکری محور مقاومت در منطقه و جهان اسلام در روز قدس نشان خواهند داد که اسرائیل در آستانه نابودی کامل است و صدای شکستن استخوان های ظلم و ظالم شنیده می شود.
یوسفی با اشاره به اینکه سران رژیم جعلی اسرائیل به دنبال نجات خودشان هستند و با ارائه طرحی به عنوان معامله قرن به دنبال تغییر معادلات منطقه هستند، افزود: محورهای «معامله قرن» اعلام نمی‌شود اما قطعا این موضوع به سرزمین‌های اشغالی محدود نمی‌شود و آن‌ها برای منطقه غرب آسیا برنامه‌ریزی کرده‌اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اضافه کرد: سه موضوع در آمریکا از نشانه های شروع طرح معامله قرن است؛ اول به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، دوم بخشیدن بلندی های جولان به این رژیم و سوم هم فشاری که بر جمهوری اسلامی وارد می شود تا در اثر تحریم‌ها و فشارها ایران را در منطقه تضعیف کنند و این سه مورد نشان می دهد که حوزه عمل طرح معامله قرن حداقل منطقه غرب آسیا را در بر می‌گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: دشمنان از جمله رژیم اشتغالگر قدس باید بدانند که مردم آگاه و بصیر جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و از جبهه مقاومت حمایت می‌کنند و فشارهای آمریکا برای ضربه زدن به ایران ناکام خواهد ماند.
انتهای پیام

captcha