رژیم صهیونیستی باید پاسخ قدرتمندانه دریافت کند
کد خبر: 3816085
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
وزیر اطلاعات:

رژیم صهیونیستی باید پاسخ قدرتمندانه دریافت کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ وزیر اطلاعات کشور گفت: رژیم صهیونیستی چیزی جز زور و قدرت نمی‌فهمد، باید با آنها با زبان زور حرف زد و پاسخ قدرتمندانه دریافت کنند.

رژیم صهیونیستی باید پاسخ قدرتمندانه دریافت کندبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات کشور امروز دهم خردادماه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز ساری در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز قدس، با بیان اینکه امروز روزه‌داران دیار علویان مشت را در مقابل رژیمی گره کردند که به وجود آمدن این رژیم نامشروع و استمرار آن نامشروع‌تر است، گفت: بر اساس توطئه انگلیس خبیث، ابتدا قرار بود اسرائیل غاصب در آمریکای لاتین به وجود آید اما بعد فلسطین را انتخاب کردند چون می‌خواستند بین کشورهای اسلامی آسیا و آفریقا فاصله ایجاد کنند.
وی با اشاره به اعمال اسرائیل در خرابی خانه‌های مردم و آوارگی آنها و پناه دادن یهودیان مهاجر دیگر کشورها در خانه آوارگان فلسطینی، افزود: این رژیم غاصب بی‌اعتنا به قطعنامه‌های منع شهرک‌سازی سازمان ملل و شورای امنیت به شهرک‌سازی و جنایات خود ادامه داده و قوانین بین‌المللی را به تمسخر گرفته است.
بی‌اعتنایی اسرائیل به 70 معاهده بین‌المللی
علوی با بیان اینکه صهیونیست‌ها امنیت دیگر کشورها را به هیچ گرفتند و تهدید کردند و به هیچ معاهده بین‌المللی درباره مرزهای سیاسی شناخته شده کشورها اعتنا نداشتند، ادامه داد: صهیونیست‌ها به بیش از 70 قطعنامه سازمان ملل بی‌اعتنایی کردند و کارنامه آنها سیاه است اما قدرت‌های حامی دموکراسی به‌جای محکومیت، از آنان حمایت کردند.
علوی تأکید کرد: امروز ملت‌ها با الهام از انقلاب اسلامی، به فرهنگ مقاومت در برابر این ادعای پوچ غرب رسیدند و راه خود را از راه استکبار جدا کردند و با الهام از انقلاب و با اراده خود، تاریخ را رقم می زنند، اراده‌ای که سرانجام آن پیروزی بر جبهه مستکبران خواهد بود.
وزیر اطلاعات کشور افزود: امروز شخصیت ملت فلسطین و لبنان بازسازی شده است و باور کردند اگر روی پای خود بایستند می‌توانند ننگ شکست را بر پیشانی اسرائیل بنشانند و رژیم غاصب هر دم احساس خطر نابودی می کند و بر اساس پیش بینی مقام معظم رهبری در چند سال آینده شاهد محو شدن رژیم اسرائیل در کشور فلسطین خواهیم بود.
وی با بیان اینکه آرزوی شیطانی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده و فقط دارد سرزمین‌های خود را مراقبت می‌کند، افزود: رژیم صهیونیستی خطر نابودی خود را احساس کرده گروه‌های مقاومت سیلی‌های پیاپی به رژِم اشغال‌گر زده‌اند، اولین سیلی را حزب‌الله به صورت رژیم صهیونیستی زده است و همه باور کرده‌اند این رژیم پوشالی به ارتش نیاز ندارد و با دستان خالی می‌توان آنها را شکست داد.
آل سعود از مردم مسلمان سیلی خواهد خورد
وزیر اطلاعات با بیان اینکه آل‌سعود که دست در دست رژیم صهیونیستی گذاشته، سرانجام از دستان مردم مسلمان سیلی خواهد خورد، گفت: موجودیت رژیم اشغالگر قدس در خطر است و هر زمانی احساس می‌کردند رژیم اشغالگر قدس به پیروزی برسد حرفی از مذاکره نمی‌زدند اما هر زمانی که احساس می‌کنند فلسطین در حال پیروزی است حرف از مذاکره می‌زنند.
وی با اشاره به اینکه هدف صلح صهیونیست‌ها، حفظ موجودیت و بقا این رژیم است، گفت: رژیم صهیونیستی چیزی جز زور و قدرت نمی‌فهمد، باید با آنها با زبان زور حرف زد باید پاسخ قدرتمندانه دریافت کنند.
علوی با تاکید بر اینکه نتانیاهو در تشکیل کابینه شکست خورده و بیشتر از گذشته منزوی شده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی حقوق بشر نمی‌فهد و جالب‌تر آنکه کشورهای حامی حقوق بشر از آن حمایت می‌کنند.
وی افزود: خاورمیانه بزرگ به دنیا نیامده باطل شد و معامله بزرگ قرن به معامله غبن بدل می‌شود و بازی های نابخردانه ترامپ از نظر دنیا اعتباری ندارد زیرا ترامپ ذره ای برای معاهده‌های بین المللی ارزش قائل نیست.
انتهای پیام
captcha