حفظ وحدت و انسجام اسلامی و نفی تکفیر هدف مؤسسه کردنور است
کد خبر: 3817419
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

حفظ وحدت و انسجام اسلامی و نفی تکفیر هدف مؤسسه کردنور است

گروه اجتماعی- مدیر مؤسسه کردنور سنندج با بیان اینکه اساس کار ما بر محور وحدت و معرفی مذهب شافعی است، گفت: تلاش می‌کنیم با ارائه مقالات پژوهشی ضمن نفی تکفیر، وحدت و انسجام جامعه اسلامی حفظ شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و مدیر عامل تشکل‌های قرآن و عترت استان امروز، 16 خردادماه از مؤسسه فرهنگی و هنری کردنور سنندج بازدید و با عبدالسلام کریمی مدیر این مؤسسه دیدار و سال‌ها خدمت و تلاش این فعال قرآنی را ارج نهاد کرد.
جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این دیدار با اشاره به اهمیت پژوهش و کارهای تحقیقاتی در حوزه‌های مختلف از کتابخانه این موسسه بازدید و پای صحبت‌های اعضای موسسه در خصوص فعالیت‌ها و مسائل و مشکلات موسسه کردنور نشست.
وی در این دیدار نسبت به پیگیری مشکلات پایگاه اطلاع‌رسانی و موسسه کردنور قول مساعد داد و خواستار اهتمام چنین فعالیت‌های در جهت توسعه و ترویج آموزه‌های اسلامی شد.
عبدالسلام کریمی، مدیر مؤسسه کردنور سنندج در ادامه این دیدار با بیان اینکه اساس کار ما بر محور وحدت و معرفی مذهب شافعی است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با ارائه مقالات پژوهشی ضمن نفی تکفیر، وحدت و انسجام جامعه اسلامی حفظ شود.
وی افزود: تلاش کرده‌ام در طول سالیان سال با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب و جمع‌آوری کتاب‌های منبع مقالاتی ارائه دهم که زمینه ترویج مبانی دین اسلام در جامعه بیش از پیش فراهم شود.
یادآور می‌شود؛ مؤسسه فرهنگی - هنری کُردنور سنندج از سال ٩١ تا کنون با ارائه مقالات پژهشی، همکاری در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی حوزه دین در جهت ترویج آموزه‌های اسلامی همت گمارده است.
انتهای پیام

captcha