مدیریت جهادی و انقلابی؛ عامل اصلی پیشرفت و توسعه کشور
کد خبر: 3817888
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

مدیریت جهادی و انقلابی؛ عامل اصلی پیشرفت و توسعه کشور

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا مدیریت جهادی و انقلابی را عامل اصلی پیشرفت و توسعه در کشور دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف آرمانی باید تلاش مضاعف و جهادی داشته باشیم.

مدیریت جهادی و انقلابی ؛ عامل اصلی پیشرفت و توسعه کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا، شب گذشته، 18 خردادماه در بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر دیباج، با اشاره به حضور قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌الملل گفت: روحیه شهادت‌طلبی و جهادی ملت سبب اقتدار و پایداری این سرزمین شده است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را وسیله‌ای برای تمایز اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی برشمرد و افزود:  توسعه و گسترش این فرهنگ در جامعه ضروری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی‌ مدیریت جهادی و انقلابی را عامل اصلی پیشرفت و توسعه در کشور دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف آرمانی باید تلاش مضاعف و جهادی داشته باشیم و در این راستا حضور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌الملل موجب روحیه شهادت‌طلبی و جهادی ملت سبب اقتدار و پایداری این سرزمین شده است.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا یادآور شد: هر شهید در این عصر به عنوان یک معلم ‌بین جوانان نقش‌آفرینی می‌کند که برای عزت و آزادی و حرکت در مسیر ولایت باید این روحیه را حفظ و گسترش دهیم.

انتهای پیام

captcha