حفظ ارزش‌های دفاع مقدس؛ راهکاری مؤثر در تداوم فرهنگ پایداری ‌
کد خبر: 3818453
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس؛ راهکاری مؤثر در تداوم فرهنگ پایداری ‌

گروه اجتماعی ــ فرماندار بندرانزلی گفت: دفاع مقدس یادآور هشت سال رشادت و دلاورمردی انسان های آزاده بوده لذا حفظ ارزش‌های آن راهکاری مؤثر در تداوم فرهنگ پایداری است.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل حیدری‌آزاد، فرماندار شهرستان بندرانزلی عصر روز گذشته، 20 خردادماه در دیدار با سرهنگ پاسدار عباس بایرامی رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به دستاوردها و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور هشت سال رشادت و دلاورمردی انسان های آزاده بوده لذا حفظ ارزش‌های آن راهکاری مؤثر در تداوم فرهنگ پایداری است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس انسان‌های آزاده با عزمی راسخ گام در مسیری دشوار نهادند و جلوه‌ای از عشق الهی را به منصه ظهور رسانده و آموزگار ایثار و از خودگذشتگی شدند، افزود: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است چراکه ملت ایران در اتحادی بی‌نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمنان متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از وطن سراسر عشق و ایثار و شجاعت شدند.

به گفته فرماندار بندرانزلی آثار اخلاص دوران دفاع مقدس به حدی است که افرادی در دفاع از حریم ولایت توسط مدافعان حرم نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ترویج فرهنگ پایداری با بهره‌گیری از هنر را ضروری دانست و اظهار کرد: امروز برای نسل جوانی که آن دوران را لمس نکرده بهترین زبان، بازگویی وقایع با هنر است و باید با وارد کردن جوانان در تهیه و تنظیم آثار شهدا و رزمندگان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم و نقش مؤثری در تداوم فرهنگ دفاع مقدس داشته باشیم.

یادآور می‌شود، در ادامه این نشست سرهنگ بایرامی مسئول بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس برنامه‌های در دست اقدام این بنیاد را بیان کرد و از مجموعه مسئولان شهرستان در خصوص تحقق آن تقاضای یاری کرد.

انتهای پیام

captcha