بانوان با مدنظر قرار دادن آموزه‌های قرآنی از سلامت معنوی خود حفاظت می‌کنند
کد خبر: 3819225
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

بانوان با مدنظر قرار دادن آموزه‌های قرآنی از سلامت معنوی خود حفاظت می‌کنند

گروه سیاسی- امام جمعه موقت سنندج انتظار می‌رود بانوان جامعه با مدنظر قراردادن آموزه‌های قرآنی از سلامت معنوی خویش حفاظت کنند و خود را برابر توطئه‌های ضدهویتی دشمنان مصون می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 24 خردادماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم لذا حفظ حجاب به عنوان یک دستور الهی از ضرورت‌‌های جامعه است.
امام جمعه موقت سنندج با اشاره به جایگاه بسیار والای زنان نزد خداوند متعال اعلام کرد: خداوند در آیات قرآن خطاب به زنان پیامبر(ص) می‌گوید: زینت خود را همچون زمان جاهلیت برای مردان آشکار نکنید و همین امر یک دستور دینی برای تمام زنان مسلمان است.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه دخت نبی اکرم (ص)، حضرت آسیه، حضرت خدیجه کبری و حضرت عایشه از جمله زنان مهم‌ صدر اسلامند که جایگاه بلندی در نزد خداوند دارند.
ماموستا رستمی عنوان کرد: انتظار می‌رود بانوان جامعه با مدنظر قراردادن آموزه‌های قرآنی از سلامت معنوی خویش حفاظت کنند و خود را برابر توطئه‌های ضدهویتی دشمنان مصون می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بر اساس احادیث از دری که فقر وارد شود، از در دیگر کفر وارد می‌شود، اظهار کرد: در این راستا مسئولان باید به معیشت و زندگی نیازمندان و تنگدستان بیشتر توجه داشته باشند.
وی افزود: مسئولان با حمایت از سرمایه‌گذاران فعالیت‌های خود را در راستای توسعه طرح‌های اشتغالزایی بیشتر کنند تا هم زمینه اشتغال برای جوانان جامعه فراهم شود و فقر را از خانواده های مسلمانان دور کنند.
ماموستا رستمی با اشاره به بیکاری جوانان استان کردستان بیان کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان زمینه دوری از گناه و آسیب‌های اجتماعی را از آنان فراهم می‌کنیم.
وی در پایان به اهمیت کشاورزی در اقتصاد جامعه نیز اشاره و تاکید کرد: کشاورزان به تولید رونق می دهند و لازم است در سال رونق تولید حوزه کشاورزی بیشتر مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد.
انتهای پیام

captcha