همایش «اقتصاد پنهان» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3819471
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

همایش «اقتصاد پنهان» در کردستان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان از برگزاری همایش «اقتصاد پنهان» در روز دوشنبه، ۲۷ خردادماه در استان خبر داد و گفت: ۵۲ مقاله از پنج استان غربی کشور به دبیرخانه همایش «اقتصاد پنهان» ارسال شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، علی خداویسی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان امروز، 25 خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان با اشاره به برگزاری همایش «اقتصاد پنهان» در روز دوشنبه، 27 خردادماه ادامه داد: در این همایش رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و دبیران کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌های شرکت‌کننده در همایش، حضور خواهند داشت.
وی افزود: همایش اقتصاد پنهان با شرکت پنج استان آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، همدان و کردستان روز دوشنبه هفته جاری در شهر سنندج برگزار می‌شود.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان عنوان کرد: 52 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 22 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.
وی بیان کرد: هشت مقاله به صورت سخنرانی و 14 مقاله نیز به صورت پوستر در این همایش ارائه می‌شود و در پایان نیز از نفرات اول تا سوم تجلیل به عمل خواهد آمد.
خداویسی اعلام کرد: یکی از ارکان پیشرفت کشورهای توسعه یافته پرداختن به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی بوده است که خوشبختانه این مهم طی چند سال اخیر نیز در کشورمان مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خود را بر مبنای پیشگیری متمرکز کرده است که در این راستا از کارهای تحقیقاتی و پژوهشی حمایت می‌کند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در پایان یادآور شد: امیدواریم که نتایج این همایش در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha