مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد
کد خبر: 3821027
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

گروه فرهنگی - معاون امور رسانه‌ای و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از تمدید مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش الکترونیک تا ۱۵ تیرماه و در بخش مکتوب تا ۱۰ تیرماه خبر داد.

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تمدیدشد

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اصغر مختاری با بیان اینکه براساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خردادماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود، گفت: بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی مهلت شرکت در بخش الکترونیک جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۵ تیرماه تمدید شده و پس از این تاریخ سامانه جشنواره به صورت خودکار غیرفعال خواهد شد.
معاون امور رسانه‌ای و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش مکتوب نیز دبیرخانه‌های استانی موظف هستند تا ۱۰ تیرماه آثار مکتوب جمع‌آوری‌ شده (شامل پاسخنامه‌ها و نقاشی‌ها) را براساس فرایند ابلاغ‌ شده به استان‌ها، به دبیرخانه مرکزی جشنواره تحویل دهند.
وی با بیان اینکه رسالت و مبنای اصلی جشنواره کتابخوانی رضوی ترویج کتاب و کتابخوانی مبتنی بر سیره ائمه اطهار(ع) و حضرت امام رضا(ع) است، اظهار کرد: اگر بتوان یک نفر را در چارچوب این جشنواره با مطالعه کتاب و آشنایی با معارف اهل بیت(ع) همراه کنیم، هم یک اقدام مهم فرهنگی را شکل داده‌ایم و هم یک فریضه معنوی را انجام داده‌ایم.
مختاری با اشاره به اضافه شدن آثار مرتبط با سیره حضرت معصومه(س) و حضرت شاه چراغ(ع) در دوره گذشته این جشنواره، تصریح کرد: علاوه بر موضوعات اضافه‌ شده در دوره گذشته، نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به نام نهمین امام معصوم (ع) مزین شده که بر این اساس در این دوره آثار مرتبط با زندگی و سیره حضرت امام جواد (ع) نیز به موضوعات این جشنواره اضافه شده است.

انتهای پیام

captcha