برگزاری آزمون رشته تفسیر قرآن اهل سنت در کردستان
کد خبر: 3821266
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

برگزاری آزمون رشته تفسیر قرآن اهل سنت در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری آزمون رشته تفسیر اهل سنت به عنوان یکی از رشته‌های جدید در مسابقات ملی قرآنی اوقاف و امور خیریه خبر داد.

جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون رشته تفسیر اهل سنت به عنوان یکی از رشته‌های جدید این دوره از مسابقات ملی قرآنی اوقاف و امور خیریه بوده که تا تاریخ 20 تیرماه جاری علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این آزمون ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون رشته تفسیر اهل سنت همزمان با سراسر کشور و به صورت استانی برگزار خواهد شد، افزود: ثبت‌نام در این آزمون به صورت حضوری و با مراجعه به ادارت اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: منبع آزمون رشته تفسیر قرآن ویژه اهل سنت از کتاب صفوة التفاسیر و تفسیر سوره‌های اسرا و کهف است.

وی بیان کرد: پی‌دی‌اف کتاب آزمون بروی سایت www.quraniran.ir قرار گرفته است و شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل منبع این آزمون را یا از طریق سایت و یا ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان دریافت کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان اعلام کرد: آزمون استانی‌ابا حضور 46 نفر از شرکت کنندگان در رشته در 20 تیرماه جاری در امامزاده پیرمحمد سنندج با حضور شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: آزمون رشته تفسیر قرآن ویژه اهل سنت با حضور قرآنیانی از شهرستان‌های کامیاران، سنندج، بانه و بیجار و سقز به صورت متمرکز در امامزاده پیرمحمد سنندج برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha