مردمداری و خدمت خالصانه از شاخصه‌های فرد مؤمن است
کد خبر: 3821368
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

مردمداری و خدمت خالصانه از شاخصه‌های فرد مؤمن است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مردمداری، خدمت با نیت پاک، دلسوزی و خدمت به مردم از خصوصیات یک فرد مؤمن است و همه همکاران تبلیغات اسلامی کردستان با این ویژگی‌ها توانسته‌اند فعالیت‌های فرهنگی را به خوبی پیش ببرند که جای تقدیر دارد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز، یکم تیرماه در نشست صمیمی با کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در نهادی مردمی و دارای استقلال خدمت می‌کنیم و این از ویژگی‌های ارشمند سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی نهادی جهادی و اثرگذار است که دارای خدمات چشمگیری در طول این چهل ساله است، افزود: تبلیغات اسلامی نهادی پاک به شمار می‌رود و باید قدرشناس خدمت در این نهاد باشیم.

وی بیان کرد: در طول یکسال گذشته خدمات و فعالیت‌های اثرگذاری در تبلیغات اسلامی شکل گرفت و کسب رتبه برتر استان کردستان در فعالیت‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله موفقیت های این اداره‌کل است که بیانگر تلاش همکاران و کارشناسان این مجموعه در استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی هیچگاه بدنبال مطرح کردن خود نبوده است، اعلام کرد: همواره تلاش کرده‌ایم که به مردم خدمت صادقانه انجام دهیم و دلسوزانه فعالیت‌های خود را پیش ببریم.

حجت‌الاسلام کرمی افزود: مردمداری، خدمت با نیت پاک، دلسوزی و خدمت به مردم از خصوصیات یک همکار مؤمن است که در حوزه فرهنگی تلاش می‌کند و همه همکاران تبلیغات اسلامی کردستان با این ویژگی‌ها توانسته‌اند فعالیت‌های فرهنگی را بخوبی پیش ببرند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه کار تبلیغات اسلامی تبلیغ ارزش‌هاست اعلام کرد: باید ابتدا از خودمان شروع کنیم و به ارزش‌های دینی و اسلامی پایبند باشیم چرا که کارمند تبلیغات اسلامی هر کاری که انجام می‌دهد باید فعالیتش حاوی پیامی اثرگذار برای مردم باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان داشتن روحیه جهادی و انقلابی توأم با انرژی و افزایش مطالعه را مهم دانست و گفت: با این ویژگی‌هاست که می‌توانیم در هر زمینه‌ای ارتقا پیدا کنیم و به پیشرفت برسیم.

در ادامه این نشست صمیمی معاونان فرهنگی و اداری مالی و همچنین رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی از فعالیت کارشناسان و حمایت‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تقدیر کردند.
انتهای پیام

captcha