تلاش جهادی برای پیشرفت و آبادانی 131 دهستان کشور
کد خبر: 3822665
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

تلاش جهادی برای پیشرفت و آبادانی 131 دهستان کشور

گروه فعالیت‌های جهادی ــ قرارگاه پیشرفت و آبادانی طی سه سال گذشته فعالیت‌های تحقیقاتی و عملیاتی برای آبادانی 131 دهستان کشور به انجام رسانده است و در روزهای آتی از دستاوردهای خود در دو دهستان برای اصحاب رسانه رونمایی به عمل می‌آورد.

تلاش جهادی برای پیشرفت و آبادانی 131 دهستان کشوربه گزارش ایکنا؛ قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای مقابله با پیاده‌شدن الگوی توسعه غربی در کشور، اقدام به تولید نرم‌افزار عملیاتی پیشرفت و آبادانی در پنج محور؛ اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت، زیرساخت و عمران، فرهنگی - اجتماعی و سلامت کرده است. 

این قرارگاه می‌کوشد با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بهره‌گیری از مبانی دینی و اسلامی، بدون اتکا به مدل‌های غربی ضمن مبارزه با عوامل محرومیت‌زایی، مسیر رشد و پیشرفت کشور را تبیین کند. قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه سال گذشته کار تحقیقاتی و عملیاتی را در 131 دهستان به انجام رسانده است و اکنون دو دهستان به عنوان دهستان نمونه انتخاب شده‌اند که الگوی مدیریت آن با الگوی اسلامی تطابق دارد. 

بنابر این گزارش، جمعی از اصحاب رسانه و مستندسازان برای نخستین بار، طی روزهای ششم و هفتم تیرماه، با حضور در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی از دستاوردهای این دهستان‌ها بازدید به عمل می‌آورند. 

انتهای پیام

captcha