اجرای صحیح برنامه‌های فرهنگی؛ زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3824156
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

اجرای صحیح برنامه‌های فرهنگی؛ زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اجرای صحیح برنامه‌های فرهنگی را زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: اگر ادارات فرهنگی رسالت خود را به خوبی انجام دهند قطعا مردم کارشان به نیروی انتظامی نمی‌رسد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز، 12 تیرماه در جریان دیدار فرماندهی انتظامی استان کردستان اظهار کرد: ارتباط این نهاد انقلابی با نیروی انتظامی ارتباطی خوب و مؤثر است به گونه‌ای که در تأمین امنیت مراسم و برنامه‌های فرهنگی و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف همکاری‌ داشته‌اند و این همکاری‌ها در راستای خدمت به نظام و خدمتگزاری به مردم شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ارتباط مؤثری با مردم دارد که هر ارگانی توانایی برقراری این ارتباط را ندارد، افزود: میزان ارتباط نیروانتظامی با مردم برای رفع مشکلات آنها بیانگر توانایی تلاش‌گران نیروی انتظامی است و همه مردم شاهد هستند که فرماندهی انتظامی استان چه خدمات گسترده‌ای را برای مردم انجام می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اجرای صحیح برنامه‌های فرهنگی را زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: اگر ادارات فرهنگی رسالت خود را به خوبی انجام دهند قطعاً مردم کارشان به نیروی انتظامی نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی نیروی انتظامی تأمین امنیت و آرامش مردم است و بیان کرد: روحیه تواضع و اخلاقمداری نیروهای انتظامی در استان قابل تحسین است و همه ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

حجت‌الاسلام کرمی آمادگی این نهاد انقلابی برای همکاری با فرماندهی انتظامی استان را اعلام و بیان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از موادمخدر، مشاوره و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های قرآنی می‌توانیم با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشته باشیم.


سردارعلی آزادی، فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه مثبت مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: نیروی انتطامی رسالت ایجاد امنیت در جامعه را برعهده دارد تا دستگاه‌های فرهنگی نیز بتوانند در سایه امنیت به خوبی فعالیت کنند و بی‌شک فعالیت‌ ادارات فرهنگی نیز در استان نمایان است.


وی افزود: معتقدم هرچقدر میزان تعاون و همکاری ادارات بیشتر باشد رسیدن به اهداف بهتر و سریع‌تر صورت می‌گیرد و همکاری نیروی انتظامی با تبلیغات اسلامی استان می‌تواند در تحقق اهداف فرهنگی مؤثر باشد.


آزادی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی برای خدمت به مردم از طریق آموزش و آگاهی‌دادن به اقشار مختلف سعی در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی استان داشته است، افزود: در هر ارگانی ممکن است متخلف وجود داشته باشد اما برخورد با تخلفات درون سازمانی امری است که به آن پرداخته می‌شود.


وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان شش شماره سه رقمی را برای ارتباط هرچه بهتر مردم با نیروی انتظامی راه‌اندازی کرده‌است، اعلام کرد: دو شماره 116 و 197 به ترتیب به منظور ارتباطات با حفاظت اطلاعات و نظارت برکارکنان نیروی انتظامی در اختیار مردم قرار دارد.


فرماندهی انتظامی استان کردستان عنوان کرد: شماره‌های 110، 126، 120 و 146 نیز به ترتیب شماره تماس مردم با فوریت‌های پلیس، رسیدگی به جرائم به مواد مخدر، رسیدگی به تصادفات راهور و رسیدگی به مسائل امنیتی و نارضایتی‌های اجتماعی است.


وی در پایان یادآور شد: سعی براین است از ظرفیت تبلیغات اسلامی استان در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی استفاده بیشتری ببریم.
انتهای پیام

captcha