نفرات برتر رشته تحقیق و ترتیل مسابقات اوقاف قم مشخص شدند
کد خبر: 3824362
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

نفرات برتر رشته تحقیق و ترتیل مسابقات اوقاف قم مشخص شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نفرات برتر رشته تحقیق و ترتیل چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استانی اوقاف قم مشخص شدند.

نفرات برتر رشته تحقیق و ترتیل مسابقات اوقاف قم مشخص شدندبه گزارش ایکنا از قم، در پایان برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استانی قم در بخش برادران که امروز 12 تیرماه در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، تکلیف نفرات برتر رشته تحقیق و ترتیل مشخص شد.

میثم حمیدی نیک، مهدی فروغی و فراهانی در رشته تحقیق و مهدی علم‌خواه، کاظمی و محمدمهدی کسمایی در رشته ترتیل به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم در این دو رشته شدند.

البته اعلام این اسامی به صورت غیررسمی است و ملاک در تعیین نفرات برتر اعلام برگزیدگان از سوی مسئولان برگزاری مسابقات است و این اسامی براساس اطلاعات به دست آمده از ایکنا منتشر شده است.

همچنین آقایان احمدی، معتمدی، اسلامی، اسماعیلی و محمدحسین عربیان نفرات برتر رشته حفظ کل شدند. البته این اسامی نیز به صورت غیررسمی و براساس اطلاعات به دست آمده از سوی ایکنا منتشر شده و اعلام رسمی نفرات برتر بعداً از سوی مسئولان مسابقات صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی ‌۱۱ و ۱۲ تیرماه در دارالقرآن علامه طباطبایی به ترتیب در دو بخش خواهران و برادران با حضور 145 نفر برگزار شد.

انتهای پیام 

captcha