جوانان؛ منادیان و مروجان سیره زندگی و مدیریت امام علی(ع)
کد خبر: 3824432
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

جوانان؛ منادیان و مروجان سیره زندگی و مدیریت امام علی(ع)

گروه اجتماعی - مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در راستای سطح ارتقای علمی و دینی جوانان به عنوان منادیان و مروجان سیره زندگی و مدیریت امام علی(ع) تلاش خواهیم کرد، گفت: سبک زندگی امام علی(ع)، سبک زندگی قرآنی و اسلامی بوده و چراغ روشنی در مسیر زندگی ما به‌شمار می‌رود.

جوانان؛ منادیان و مروجان سیره زندگی و مدیریت امام علی(ع)

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فرهنگ صفایی‌پور، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، ظهر امروز، ۱۳ تیر ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: روش زندگی پیامبران و ائمه معصومین به‌عنوان الگو و پشتوانه برای ما محسوب می‌شود و ما همواره در تلاش هستیم تا سبک زندگی خود را به اهل بیت نزدیک کنیم.
وی ادامه داد: سبک زندگی امام علی(ع)، سبک زندگی قرآنی و اسلامی بوده و چراغ روشنی در مسیر زندگی ما به‌شمار می‌رود و در این راستا طرح آشنایی با سبک زندگی و شیوه مدیریت امیرالمومنین علی(ع) را برگزار خواهیم کرد.
صفایی‌پور افزود: این طرح مطالعاتی و آموزشی را با استفاده از تجربیات اساتید حوزه و دانشگاه آغاز کرده و سبک زندگی امام علی(ع) به‌عنوان الگوی شاخص انتخاب شده که قبل از تولد تا زمان خلافت و در زمان خلافت و بعد از خلافت و جنگ‌هایی که ایشان حضور داشته‌اند، بررسی شود.
وی یادآور شد: این طرح آموزشی و مطالعاتی برای توانمندسازی جوانان بین رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال و با تحصیلات دانشگاهی درنظر گرفته شده و در راستای سطح ارتقای علمی و دینی این جوانان به عنوان منادیان و مروجان سیره زندگی و مدیریت امام علی(ع) تلاش خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این طرح از جوانان متعهد و مومن از طریق فرهنگسراها، پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مختلف و اطلاع‌رسانی سراسری انجام خواهد شد و مهلت ثبت‌نام از ۳ تیر الی ۳ مرداد ماه است.
انتهای پیام

captcha