نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان معرفی شدند
کد خبر: 3824524
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نفرات برتر چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان در رشته‌های مختلف معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان معرفی شدندبه گزارش ایکنا از قم، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان رزو 11 تیرماه با حضور 65 نفر از بانوان در رشته‌های مختلف در دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار شد.

در پایان این مسابقات نفرات برتر در این رشته‌ها معرفی شدند و در مراسم اختتامیه که 14 تیرماه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می‌شود مورد تجلیل قرار می‌گیرند همچنین به مرحله کشوری که مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

در رشته حفظ کل این دوره از مسابقات سعیده احمدی، مهدیه شکوری و فاطمه عابدینی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و محدثه دانشمند و نرجس خاتون جعفری هم رتبه های بعدی را به دست آوردند.

در رشته حفظ 20 جزء نیز زینب میرزایی با امتیاز ۸۸/۲۷، فائزه جعفری با امتیاز ۸۶ و نرگس کدخدایی با امتیاز ۸۵ موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند و راضیه شجاعی و زهره آقایی چهارم و پنجم شدند.

در حفظ ده جزء، فاطمه پیروی، حوریه رفیعی و صدیقه شاکری، زینب باقری نژاد و لفاطمه خزایی رتبه های اول تا پنجم را به دست آوردند. در  رشته تحقیق نجمه رضانژاد و طیبه صبوری رتبه های اول و دوم و در ترتیل نیز خدیجه دیاری بیدگلی، شیما امیری، نرگس عینی پور، دانشور و صئیقه باباخانلو رتبه های برتر را کسب کردند.

نفرات برتر مسابقات آقایان نیز قبلا از سوی ایکنا اعلام شده بود.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی ۱۱ و ۱۲ تیرماه در دارالقرآن علامه طباطبایی به ترتیب در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

انتهای پیام

captcha