زحمات مجریان مسابقات اوقاف خالصانه بود/ ارائه 2 پیشنهاد
کد خبر: 3824533
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰
کسمایی:

زحمات مجریان مسابقات اوقاف خالصانه بود/ ارائه 2 پیشنهاد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرتل قرآن کریم شرکت‌کننده در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم با ارائه دو پیشنهاد به مجریان مسابقات تاکید کرد: زحمات مجریان مسابقات اوقاف خالصانه بود و با جان و دل تلاش می‌کردند.

زحمات مجریان مسابقات اوقاف خالصانه بود/ ارائه 2 پیشنهادمحمدامیر کسمایی، از مرتلین حرم حضرت معصومه(س) و از شرکت‌کنندگان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مسابقات گفت: متولیان مسابقات خیلی زحمت می‌کشند و زحمات مجریان از جان و دل بود ولی ضعف هم ممکن است ناخواسته همیشه وجود داشته باشد.
وی افزود: مثلا یکی از مواردی که در این دوره مشهود بود سطح سؤالات مفاهیم بود البته شاید ضعف از بنده بود که آئین‌نامه را با دقت مطالعه نکرده بودم.
کسمایی افزود: در مجموع مسابقات خوب بود و نمره قابل قبولی دارد؛ البته ضعف‌های جزئی مانند نبودن قرآن درشت‌خط یا خشک بودن صوت وجود داشت که بسیار جزئی است.
کسمایی در ادامه اظهار کرد: یکی از درخواست‌هایی که بنده از متولیان مسابقات دارم این است که وقتی مسابقات تمام شد نمرات در دسترس است و می‌توانند روی سایت بگذارند و اطلاع‌رسانی کنند و آن را موکول به اختتامیه نکنند.
وی تاکید کرد: نکته دیگر اینکه استاد راهنما که چندسالی است برای مسابقات پیش‌بینی شده بسیار کار خوبی است ولی یکنفر برای کل شرکت‌کنندگان کافی نیست و باید راهکاری اندیشیده شود که استاد راهنما بتواند فرصت بیشتری برای راهنمایی شرکت کنندگان بگذارد.
یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی ۱۱ و ۱۲ تیرماه در دارالقرآن علامه طباطبایی به ترتیب در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد. مرحله کشوری این مسابقات در مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha