برگزاری 12 جشن‌ بزرگ مردمی ویژه دهه کرامت در کردستان
کد خبر: 3824930
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱

برگزاری 12 جشن‌ بزرگ مردمی ویژه دهه کرامت در کردستان

گروه فرهنگی- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، ١٢ جشن بزرگ مردمی در ١٢ کانون فرهنگی -هنری استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، 15 تیرماه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت در استان اظهار کرد: سیره و سلوک رضوی در دهه کرامت برای اعضای کانون‌های مساجد استان تبیین و ترویج شود.


وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در هر استانی مجری برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، افزود: در همین راستا اولین و مهم‌ترین وظیفه ما این است که سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون‌های مساجد تشریح و تبیین شود.


دبیر اجرایی جشن‌های مردمی دهه کرامت استان کردستان ثبت‌نام کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در سایت جشن‌های مردمی دهه کرامت را ضروری دانست و عنوان کرد: فعالیت‌های دستگاه‌ها در نحوه برگزاری دهه کرامت باید در سامانه دهه کرامت به آدرس www.amfm.ir بارگذاری شود.


وی شعار امسال دهه کرامت را «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» ذکر و اعلام کرد: این دوره از جشنواره مردمی دهه کرامت از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.


گلباغی از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد و بیان کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت، ١٢ جشن بزرگ مردمی در ١٢ کانون فرهنگی هنری استان برگزار می‌شود.


وی شاخص‌ترین برنامه دهه کرامت استان را برگزاری همایش بزرگ قرآن و عترت استان برشمرد و یادآور شد: این همایش به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان در تاریخ ١٩ تیر و با تکریم و تجلیل از چهره‌های شاخص قرآنی استان با حضور شخصیت‌های مطرح کشوری و قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha