آغاز همایش قرآن و عترت در کردستان
کد خبر: 3825926
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

آغاز همایش قرآن و عترت در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همایش قرآن و عترت با حضور آیت‌الله اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و حامد علیزاده از قاریان بین‌المللی دقایقی پیش در مجتمع فجر سنندج آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، همایش قرآن و عترت در راستای گرامیداشت دهه کرامت و ارج نهادن به جایگاه والای فعالان قرآنی در جامعه و تکریم بزرگان عرصه قرآن و عترت امروز، 19 تیرماه در مجتمع فجر سنندج آغاز شد.

این همایش با حضور آیت‌الله اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌(ع)، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌رضا ارزانی، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و حامد علیزاده از قاریان بین‌المللی برگزار شده است.

جلال قلعه‌شاخانی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان کردستان با تأکید بر معرفی و تکریم فعالان و ظرفیت‌های قرآنی استان در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: کردستان از دیر باز مهد علم و عرفان بوده است و قاریان، پیشکسوتان و خادمان قرآنی زیادی در این استان وجود دارد.

وی افزود: در این همایش از فعالان قرآنی در بخش‌های قاریان، حافظان، مرتلان، هنرمندان، خادمان، مفسران، قرآن‌پژوهان، اساتید، مروجان، مربیان، واقفان، مدیران مسئول موسسات قرآنی تقدیر و تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha