برگزاری نشست حجاب و عفاف ویژه کارمندان بنیاد شهید کردستان
کد خبر: 3827205
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

برگزاری نشست حجاب و عفاف ویژه کارمندان بنیاد شهید کردستان

گروه اجتماعی ــ نشست حجاب و عفاف ویژه بانوان کارمند بنیاد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف امروز، ۲۴ تیرماه در سالن جلسات بنیاد شهید استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان در نشست حجاب و عفاف ویژه کارمندان بنیاد شهید که امروز، 24 تیرماه در سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران افضل سازمان‌هاست، اظهار کرد: در این راستا کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز باید افضل‌ترین نیروهای سازمانی باشند.

وی حجاب و عفاف را نماد یک زن مسلمان دانست و افزود: رعایت حجاب و عفاف از دستورات مؤکد دین اسلام به بانوان بوده است و وجود آیات قرآن به طور خاص در این زمینه نشان از اهمیت حفظ حجاب اسلامی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان بیان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه است و همه برای رسیدن به سعادتمندی باید از این بانوی بزرگوار الگوبرداری کنند.
وی عبادت خالصانه، ایثارگری، تربیت درست فرزندان و ... را از ویژگی‌های بارز حضرت زهرا(س) عنوان و اعلام کرد: این بانوی بزرگوار سرآمد همه‌ی زنان عالم است و اگر زنان جامعه اسلامی به ایشان تأسی کنند، ریشه بسیاری از مشکلات فردی، خصوصی و اجتماعی خشکانده می‌شود.

نجفی قناعت و پارسایی را از جمله ویژگی‌های حضرت زهرا(س) برشمرد و گفت: همچنین این بانوی بزرگوار در علم و دانش و رعایت حجاب و عفاف بی‌نظیر بود که این ویژگی‌ها برای همه‌ ما درس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان افزود: اگر آحاد جامعه از سیره‌ حضرت زهرا(س) به خوبی الگوبرداری کنند و آن را سرلوحه‌ امور خود قرار دهند، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه برطرف می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: حضرت زهرا(س) هیچگاه از امام علی(ع) درخواستی نکرد چراکه بیم این را داشت که مبادا در توانش نباشد و شرمنده بشود، این مطلب از جمله ویژگی‌های همسرداری این بانوی بزرگوار است که باید همه‌ زنان از آن درس بگیرند.

یادآور می‌شود که  در پایان این نشست از زنان کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha