بخش دانشجویی به جشنواره فیلم مبین اضافه شد
کد خبر: 3827800
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

بخش دانشجویی به جشنواره فیلم مبین اضافه شد

گروه هنر ــ دبیر جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین گفت: با حمایت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، بخش ویژه دانشجویان به جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین اضافه شد.

جواد نصیری، دبیر جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره جدیدترین اخبار این رویداد سینمایی اظهار کرد: بخش دانشجویی به صورت ویژه به بخش‌های این جشنواره افزوده شد.

وی افزود: طبق تصمیم‌گیری در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره، مقرر شد بخش دانشجویی به منظور جذب مشارکت و حضور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، به ویژه دانشجویانی که در رشته‌های هنری و فیلمسازی مشغول به تحصیل‌اند، به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین اضافه شود.

نصیری تصریح کرد: بر این اساس در سایت mobinmedia.com که به عنوان مرجع ثبت‌نام علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، بخش مربوط به دانشجویان به صورت تفکیک‌شده به جود آمده و بدیهی است که در داوری نهایی نیز آثار رسیده به صورت جداگانه ارزیابی خواهد شد. این بخش با حمایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است.

یادآور می‌شود؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دارالقرآن بسیج، شبکه قرآن و معارف سیما و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهاددانشگاهی در برگزاری این جشنواره یاری رسانده‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://mobinmedia.com مراجعه کنند. تمامی آثار ارسال‌شده در این جشنواره بر روی صفحه اینستاگرام مبین مدیا «https://www.instagram.com/mobin.media یا mobin.media@» و نیز کانال آپارات این جشنواره به نشانی https://www.aparat.com/mobinmedia قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام
captcha