برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کردستان
کد خبر: 3827847
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در روز جمعه، 28 تیرماه در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج خبر داد.

جمشید محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف با حضور 529 شرکت‌کننده به صورت همزمان در سطح شهرستان‌های استان کردستان در خردادماه برگزار شد.
وی افزود: از این تعداد شرکت‌کننده ۲۲۳ نفر بانوان و ۳۰۶ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند که در نهایت 133 نفر موفق به حضور در مرحله استانی شدند.
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در روز جمعه 28 تیرماه جاری خبر داد و افزود: 133 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در این دوره با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه از تعداد شرکت کنندگان 72 نفر آقایان و 61 نفر بانوان هستند، بیان کرد: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.
محمدی عنوان کرد: این مرحله از مسابقات قرآنی با حضور حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار خواهد شد.
وی در پایان با اعلام اینکه داوران مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان را داوران بومی و غیر بومی تشکیل می‌دهند، یادآور شد: در روز پنج شنبه، 27 تیرماه کارگاه آموزشی با حضور شرکت‌کنندگان مرحله استانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha