شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارد
کد خبر: 3827858
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارد

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این شورا نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارد، گفت: شاهد نقش‌آفرینی مهم شورای هماهنگی تبلیغات در ترغیب، تهییج، فراخوان و بسیج عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف هستیم که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجتالاسلام والمسلمین قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز، 26 تیر در جلسه برنامهریزی سالروز تأسیس این نهاد انقلابی با بیان اینکه شورای هماهنگي تبليغات اسلامی در 12 مرداد 1359 با موافقت حضرت امام خميني(ره) تأسيس شد اظهار کرد: اين شورا زير نظر نماینده وليفقيه و با مشاركت نهادهای انقلاب اسلامي و دستگاه‌های مختلف كه عمدتاً در حوزههای تبليغي، ارتباطي، فرهنگي و اطلاعرساني فعاليت دارند، مأموريتها و وظايف خود را انجام میدهد.

قندهاری با اشاره به اهمیت نقشی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی دارد، گفت: امروز شاهد نقشآفرینی مهم شورای هماهنگی تبلیغات در ترغیب، تهییج، فراخوان و بسیج عمومی مردم برای حضور در صحنههای مختلف هستیم که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی افزود: یکی از اموری که باعث بالارفتن کیفیت مراسم ایام الله انقلاب اسلامی میشود همین هماهنگی بین نهادها و دستگاههای مربوطه است که نمونه آن را در برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان شاهد بودیم.

حجتالاسلام والمسلمین رستمیان، مدیریت حوزههای علمیه برادران در استان نیز با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چشم بینا برای حضور مردم در مراسم ایام‌الله انقلاب اسلامی است ،متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ هشدار نظام است.

captcha