ثبت مشخصات ۱۷۵۰ مداح از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز
کد خبر: 3828500
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

ثبت مشخصات ۱۷۵۰ مداح از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز

گروه اجتماعی ــ مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز از ثبت مشخصات ۱۷۵۰ مداح از سوی تبلیغات اسلامی این استان خبر داد.

ثبت مشخصات 1750 مداح توسط اداره کل تبلیغات اسلامی البرز

امید سبزعلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: راهبرد سازمان تبلیغات اسلامی در ساماندهی مداحان استان منجر به صدور کارت مداحی ویژه یک هزار و 750 مداح خانم و آقا در استان شده است.

وی افزود: کسانی که در سطح استان مبادرت به امر مداحی در راستای توسعه و ترویج شعائر و آموزه‌های دینی می‌کنند می‌توانند به ادارات تبلیغات اسلامی به منظور طی کردن فرایند صدور کارت مداحی مراجعه کنند.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز مداحان را یک از زمینه‌های ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی در راستای توسعه و ترویج شعائر و سبک زندگی اسلامی برشمرد و گفت: یکی از اهداف اصلی تبلیغات اسلامی در راستای ساماندهی مداحان در استان برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه این قشر تأثیرگذار و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ آن‌ها به منظور برگزاری مناسبت‌های مذهبی است.

وی در ادامه سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از بازوان توانمند مقام معظم رهبری در راستای توسعه و ترویج آموزه‌ها و شعائر دینی بر شمرد و گفت: روحانیان، هیئت‌های مذهبی، مداحان، مؤسسات قرآنی و مسئولان کانون‌های فرهنگی از اقشار تأثیرگذار در استان هستند که تبلیغات اسلامی با همکاری آن‌ها تلاش می‌کند تا فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دینی را توسعه و ترویج دهد.

سبزعلی گفت: تبلیغات اسلامی البرز با همکاری مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی برنامه‌‌ها و مناسبت‌های دینی را در ماه محرم و صفر، رمضان، دهه کرامت و غدیرخم و غیره را برگزار می‌کند.
انتهای پیام

captcha