جامعه به موج‌آفرینی غدیری نیاز دارد
کد خبر: 3828556
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

جامعه به موج‌آفرینی غدیری نیاز دارد

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد غدیر استان همدان گفت: در ایام غدیر نیاز به موج‌آفرینی داریم که همگان متوجه شوند این روزها و این ایام با دیگر روز‌های سال متفاوت است.

جامعه به موج‌آفرینی غدیری نیاز داردبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم، دبیر ستاد غدیر استان همدان امروز، 29 تیرماه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های عید غدیر با اشاره به این که در زمینه غدیر بسیار کم کار شده است، اظهار کرد: با وجود همه فعالیت‌های فرهنگی متأسفانه آن طور که باید نتوانسته‌ایم حق غدیر را ادا کنیم.

دبیر ستاد غدیر استان همدان افزود: در ایام غدیر نیاز به موج‌آفرینی داریم که همگان متوجه شوند این روزها و این ایام با دیگر روزهای سال متفاوت است.

‌حسنی‌حلم با اشاره به حضور برادران اهل سنت در استان همدان، یادآور شد: زمانی که مسافران به استان همدان سفر می‌کنند باید با دیدن جشن‌ها و برنامه‌های خاص این ایام، متوجه تفاوت و اهمیت این روزها در استان شوند.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های این ستاد برای این ایام بحث بصیرت افزایی از طریق کتب و مقالات و اجرای برنامه‌های مختلف است که در سطح استان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد غدیر استان همدان با بیان این‌که عید غدیر از اعیاد مهم شیعیان است، افزود: روزه گرفتن یکی از کارهایی است که در این روز از ثواب بالایی برخورد است و اطعام این روزه داران دارای ثوابی بالاتر است که این ستاد در روز عید غدیر برنامه اطعام را در نظر گرفته است.

وی در پایان حضور همه دستگاه‌ها و افراد را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن خواستار شد و گفت: برای برگزاری جشن عید غدیر هر کس با هر توانی که دارد باید به میدان بیاید و در زدودن مظلومیت از چهره حضرت علی(ع) تمام تلاش خود را به‌کار گیرد.

در ادامه این جلسه، اعضای ستاد غدیر به اعلام نظرات و برنامه‌های خود پرداختند و همه آنها بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن مهم تأکید داشتند.
انتهای پیام

captcha