اشتغال مولد ضامن استقلال کشور است
کد خبر: 3828559
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

اشتغال مولد ضامن استقلال کشور است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: اشتغال مولد ضامن استقلال کشور و برنامه‌ریزی برای نیل به این مقصود لازم و ضروری است.

اشتغال مولد ضامن استقلال کشور استبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، امروز، 29 تیرماه در نشست کارگروه اشتغال این نهاد با اشاره به شعار سال و لزوم رونق تولید اظهار کرد: اشتغال مولد ضامن استقلال کشور و برنامه‌ریزی برای نیل به این مقصود لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: تأکید مقام معظم رهبری در مورد بحث اقتصاد که در سال‌های متوالی در نام‌گذاری سال مورد توجه قرارگرفته، نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است و همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق منویات معظم‌له تلاش کنیم.

ابراهیمی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از مدیریت جهادی در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مدیریت جهادی یعنی کار خالص، تلاش بی‌وقفه، فعالیت با‌انگیزه و خستگی‌ناپذیر و بی‌منت و بدون چشمداشت مادی برای تحقق هدفی عالی که باید موردتوجه همه ما قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در دوره کنونی دشمنان این مرز و بوم، انقلاب اسلامی را با جنگ اقتصادی به چالش کشیده‌اند و سربازان بی‌ادعای انقلاب در این جنگ نابرابر تلاش می‌کنند همچون دفاع مقدس افتخار دیگری را رقم بزنند.

وی تأکید کرد: البته لازم است توان و دانش نيروهای متخصص و نخبه كشور برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به كار گرفته شود تا كالاهای توليد داخل كيفيت لازم برای رقابت با كالاهای خارجی را داشته باشند.

ابراهیمی توجه بیش‌ از حد به اشتغال دولتی و پشت‌ میزنشینی را معضل اساسی این حوزه دانست و خواستار ارائه مشاوره صحیح برای سوق دادن جوانان به سمت تولید و اشتغال پایدار شد.

انتهای پیام

captcha