ایران اسلامی به شهدای خود افتخار می‌کند
کد خبر: 3828600
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

ایران اسلامی به شهدای خود افتخار می‌کند

گروه فرهنگی- استاندار مازندران در پی شهادت شجاعانه جوان غیور و دلاور مرد نیروی انتظامی گفت: ایران اسلامی به شهدای والامقام خود در جبهه‌های مختلف و پاسداری از کیان وطن افتخار می‌کند.

ایران اسلامی به شهدای خود افتخار می‌کندبه گزارش ایکنا از مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پی شهادت شجاعانه جوان غیور و دلاور مرد نیروی انتظامی؛ امیرمختار جعفری که در درگیری با اشرار مسلح در شهر فنوجه از توابع شهرستان ایرانشهر، با پایمردی و ایثار به شهدای همرزم خود پیوست، پیام تسلیتی صادر نمود. ‎
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
شهادت شجاعانه جوان غیور و دلاور مرد نیروی انتظامی؛ امیرمختار جعفری که در درگیری با اشرار مسلح در شهر فنوجه از توابع شهرستان ایرانشهر، با پایمردی و ایثار به شهدای همرزم خود پیوست را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) و فرمانده معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان و پرسنل غیور نیروی انتظامی استان، بازماندگان مکرم و سوگوار این شهید عزیز، ملت ولایتمدار و شهیدپرور مازندران و مردم شهرستان ساری تسلیت می‌گویم.
ملت مومن و آزاده ایران اسلامی، قدر جوانان و سربازان دلاوری که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه و صیانت از حریم زندگی مردم، مظلومانه جان خود را تقدیم می‌نمایند را به نیکی می‌داند و به شهدای والامقام خود در جبهه‌های مختلف پاسداری از کیان وطن افتخار می‌کند.
از خداوند قادر متعال برای شهید گرانقدر و والامقام مدافع وطن، امیرمختار جعفری، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر، عافیت و شکیبایی مسئلت دارم.
انتهای پیام

captcha