برنامه روز دوم مسابقات قرآن استان تهران/ تجلیل از «حسن صیادی»
کد خبر: 3828648
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

برنامه روز دوم مسابقات قرآن استان تهران/ تجلیل از «حسن صیادی»

گروه مسابقات ــ مسابقات قرآن استان تهران در حالی از صبح امروز وارد دومین روز اجرا شده است که در حاشیه برگزاری آن از یکی از پیشکسوتان قرآنی کشورمان، که سال‌ها در عرصه برپایی مسابقات فعالیت داشته است، تجلیل شد.

برنامه روز دوم مسابقات قرآن استان تهران/ تجلیل از «حسن صیادی»به گزارش ایکنا؛‌ چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان امروز، 30 تیرماه در حالی دومین روز برپایی خود را آغاز می‌کند که در این روز شرکت‌‌کنندگان سه رشته از هشت رشته این رقابت‌ها به روی جایگاه می‌روند تا به اجرای تلاوت خود بپردازند.

بر همین اساس در این روز و در نوبت صبح، ابتدا رقابت‌ها در رشته حفظ کل قرآن آغاز می‌شود و در ادامه شرکت‌کنندگان رشته حفظ 20 جزء به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین در نوبت بعدازظهر امروز نیز مسابقات در رشته قرائت تحقیق برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات فقط رقابت‌های رشته قرائت تحقیق مرحله فینال دارد. فینال این رشته نیز بعدازظهر دوشنبه، 31 تیر و قبل از آغاز اختتامیه این مسابقات برپا می‌شود.

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن استان تهران از 26 تیرماه با برگزاری مسابقات در بخش بانوان آغاز شده و تا روز 31 تیرماه، که رقابت‌های بخش آقایان پایان می‌یابد، ادامه دارد. مسابقات در بخش آقایان از روز 29 تیرماه آغاز شده است و در این دوره از مسابقات مجموعاً 313 شرکت‌کننده در هشت رشته رقابت می‌کنند.

همچنین روز گذشته در اولین روز رقابت‌های بخش آقایان از «حسن صیادی» پیشکسوت قرآنی کشور به پاس ۴۰ سال خدمت در عرصه برگزاری مسابقات قرآن تجلیل شد.

یادآور می‌شود بانوان و آقایان برگزیده استان تهران به مرحله کشوری، که به میزبانی شهرهای قم و اصفهان برپا می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام 

captcha