چهارمحال و بختیاری میزبان پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی
کد خبر: 3830343
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

چهارمحال و بختیاری میزبان پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان سراسر کشور دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهرکرد خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فرید براتی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری، امروز پنجم مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اعلام این خبر، گفت: این المپیاد یکی از پنج رویداد کشوری این دانشگاه است که دانشگاه علمی کاربردی استان میزبان آن خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات ویژه دانشجویان دختر دانشگاه علمی کاربردی از شش تا 9 مردادماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود، افزود: در پنجمین دوره این المپیاد 612 دانشجوی ورزشکار دختر باهم به رقابت می‌پردازند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری 13 تا 16 مردادماه را زمان برگزاری مسابقات دانشجویان پسر در این المپیاد خواند و اظهار کرد: حدود یک هزار و 400 دانشجوی ورزشکار پسر نیز از دانشگاه‌های علمی کاربردی سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.
براتی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه پنجمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت 10 صبح روز یکشنبه شش مردادماه در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی 11 کمیته اجرایی برای برگزاری این المپیاد، خاطرنشان کرد: جشنواره مسابقات بومی-محلی هر شب در دانشگاه شهرکرد، برگزاری مسابقه عکاسی و بازدید از مراکز گردشگری استان از برنامه های جنبی این المپیاد فرهنگی-ورزشی است.
مدیرکل امور تربیت‌بدنی دانشگاه علمی کاربردی نیز با بیان اینکه چهار استان برای میزبانی این مسابقات معرفی شده بودند، گفت: پس از ارزیابی‌ها و با توجه به شرایط آب و هوایی و بازدید از زیرساخت‌های ورزشی میزبانی این المپیاد به شهرکرد سپرده شد.
سید ابوالفضل تجلی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این المپیاد در 9 ماده ورزشی تک‌نفره با هم به رقابت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، تیراندازی، دو و میدانی، شطرنج، شنا، کاراته و کشتی رشته‌های ورزشی پنجمین دوره این المپیاد است.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان شرکت‌کننده در المپیاد با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی در سامانه ثبت‌نام مسابقات نام‌نویسی کردند، ادامه داد: یک هزار و 77 دانشجوی دختر در این سامانه ثبت‌نام کرده بودند که 612 نفر موفق به حضور در این المپیاد شدند این در حالی است که در دوره قبل این المپیاد 480 دانشجوی دختر حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha