‌همایش ستادهای نماز جمعه در چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3830537
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

‌همایش ستادهای نماز جمعه در چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار شد

گروه اجتماعی ــ به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه، همایش ستادهای نماز جمعه چهارمحال‌وبختیاری در بروجن برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از خبرگزاری بسیج شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا هراتی‌مطلق، امام جمعه بروجن در همایش ستادهای نماز جمعه استان که  به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در شهرستان بروجن برگزار شد، ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: نماز جمعه ظرفیت بسیار مناسبی است که می‌توان با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از این ظرفیت در ترویج اخلاق و معنویت در جامعه استفاده کرد.

‌هراتی‌مطلق با اشاره به طرح‌های فرهنگی برگزار شده از سوی نهاد امامت جمعه بروجن افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند فرهنگ مانند اکسیژن است؛ تا اکسیژن نباشد زندگی امکان ندارد، اگر فرهنگ ما درست نشود و فعالیت‌های فرهنگی نباشد زیرساخت‌های جامعه هم درست نمی‌شود. به همین علت نهاد امامت جمعه بروجن با برگزاری طرح‌های مختلف فرهنگی سعی در ارتقاء فرهنگ جامعه دارد.

در این همایش که به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه برگزار شد، یاد و خاطره شهدای ستاد نماز جمعه گرامی داشته شد و از خانواده‌های آنان تجلیل شد.

کارگاه آموزشی مجریان و خبرنگاران نماز جمعه، تقدیر از ائمه موقت نماز جمعه این شهرستان و تجلیل از فعالین ستادهای نماز جمعه چهارمحال‌وبختیاری از دیگر برنامه‌هایی بود که در حاشیه این همایش برگزار شد.

پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه، غباروبی و عطرافشانی قبور مطهرشهدا و عیادت بیماران از دیگر برنامه‌هایی است که در چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در بروجن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha