«ما می‌توانیم» در جهاددانشگاهی نهادینه شده است
کد خبر: 3830583
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
امام جمعه قزوین:

«ما می‌توانیم» در جهاددانشگاهی نهادینه شده است

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه اعتقاد به «ما می‌توانیم» در جهاددانشگاهی نهادینه شده است، تأکید کرد: امام خمینی(ره) بر شعار «ما می‌توانیم» تأکید بسیاری داشتند و این مهم کاملاً در مجموعه جهاددانشگاهی محقق شده است.

ایکنا فعالیت‌های خوبی در راستای نشر فرهنگ قرآنی دارد

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، امروز، یکشنبه، 6 مرداد در دیدار حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد، با تأکید بر اینکه خودباوری و پیشرفت‌های علمی بسیار چشم‌گیری که امروز در کشور مشاهده می‌کنیم، محصول روح خودباوریی بود که امام خمینی(ره) به جامعه ما منتقل کرد.

وی با تأکید بر اینکه حرکت علمی جهاددانشگاهی هوشمندانه و انقلابی است، بیان کرد: امام علی(ع) متّقین را کسانی معرفی می‌کند که همه کارهایشان با هدف و هوشمندانه است و جو غالب جهاددانشگاهی کشور همین‌گونه عمل کرده است.

امام جمعه قزوین فعالیت‌های جهاددانشگاهی را در کشور حساب شده و همراه با دقت و حکمت بیان کرد و افزود: همین هوشمندانه عمل کردن مجموعه شما دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که برای کشور بسیار ثمربخش خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری قرآنی ایکنا و خبرگزاری ایسنا در جهاددانشگاهی، بیان کرد: آشنایی ما با مجموعه جهاددانشگاهی ابتدا با خبرگزاری ایکنا بود که فعالیت‌های خوبی را در راستای نشر فرهنگ قرآنی داشته است.

وی با بیان اینکه اعتقاد به «ما می‌توانیم» در جهاددانشگاهی نهادینه شده است، تأکید کرد: امام خمینی(ره) بر شعار «ما می‌توانیم» تأکید بسیاری داشتند و این مهم کاملاً در مجموعه شما محقق شده و پیشرفت‌هایی که داشته‌اید به برکت همین مهم رقم خورده است.

آیت‌الله عابدینی پیشرفت‌های علمی را موجب خوشحالی مردم دانست و گفت: خلاقیت‌ها و نوآوری‌های علمی جهاددانشگاهی و سایر مراکز علمی باعث خوشحالی مردم است و کشور را به استقلال و پیشرفت می‌رساند.

امام جمعه قزوین مجموعه جهاددانشگاهی قزوین را نیز مجموعه‌ای متدین، پویا، جوان و فعال معرفی کرد و از خدمات این مجموعه قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha