سال گذشته دفاع مقدس جدیدی برای کشور بود
کد خبر: 3830943
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

سال گذشته دفاع مقدس جدیدی برای کشور بود

گروه اجتماعی - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه علی‌رغم تشدید سیاست‌های نظام سلطه علیه نظام دینی ما در سال گذشته شاهد حضور پرشور مردم در همه مراسمات انقلاب بودیم، گفت: سال گذشته امتحانی الهی و دفاع مقدس جدیدی برای کشور بود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هفت مرداد در آیین تجلیل از یاوران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، از تلاش‌های مسئولین و مردم استان در برگزاری مراسمات چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکر کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام دوقطبی حاکم بر کشور با چالش روبه‌رو شد.
وی اسلامی بودن، مردمی بودن و استکبارستیزی را از ویژگی‌های شاخص انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در این چهل سال انواع توطئه‌ها را علیه انقلاب به کار گرفتند که به برکت الطاف الهی و حضور مردم در صحنه همگی خنثی شدند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افتخار این شورا را خدمت به مردم انقلابی کشور دانست و اظهار کرد: تجلی حضور مردم در مراسمات مختلف انقلاب موجب وحشت دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان شده است.
لطفی مردم متدین، بصیر، دشمن‌شناس و عامل به وظیفه کشور را نقش‌آفرینان اصلی انقلاب خواند و تصریح کرد: امید است با حمایت‌های مسئولین و همراهی مردم بتوانیم زمینه‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را مهیا کنیم.
وی با بیان اینکه علی‌رغم تشدید سیاست‌های نظام سلطه علیه نظام دینی ما در سال گذشته شاهد حضور پرشور مردم در همه مراسمات انقلاب بودیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته امتحانی الهی و دفاع مقدس جدیدی برای کشور بود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، چهارمحال و بختیاری را از استان‌های برجسته و مثال‌زدنی در حضور و برنامه‌ریزی مراسمات انقلاب برشمرد و ادامه داد: مردم و مسئولین این استان فارغ از حزب‌ها و گروه‌های سیاسی بی حاشیه‌ترین مراسمات را برگزار کردند.
لطفی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی، اتحاد را به عنوان ضروری‌ترین نیاز کشور حفظ کرد.
انتهای پیام

captcha