تأمین جهیزیه بیش از ۳۰۰ نوعروس اردبیلی
کد خبر: 3832391
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

تأمین جهیزیه بیش از ۳۰۰ نوعروس اردبیلی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال ۳۰۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

تأمین جهیزیه بیش از ۳۰۰ نوعروس اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، امروز، ۱۳ مردادماه در جمع خبرنگاران افزود: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد است تا آن‌ها بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون بیش از هشت میلیارد ریال برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل هزینه شده، اظهار کرد: لوازم اساسی منزل و اجناس مرغوب ایرانی برای نوعروسان تهیه می‌شود.

دشتی با اشاره به اینکه امسال در هفته ازدواج ۵۰ نوعروس تحت حمایت با دریافت جهیزیه کامل راهی خانه بخت شدند، بیان کرد: با همکاری و هم‌افزایی سپاه حضرت عباس(ع) و بسیج سازندگی استان بیش از سه میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه نوعروسان مستمند هزینه شد.

وی اضافه کرد: ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و ازدواج آسان در جامعه از جمله اولویت‌های کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: برای همین طرح کوثر با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت توسط این نهاد اجرا می‌شود.

دشتی از مردم و خیرین خواست با کمک‌های خود این نهاد را در اجرای هرچه باشکوه‌تر این طرح یاری کنند.

وی با بیان اینکه نیکوکاران از طریق سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ می‌توانند نحوه یاری‌رسانی به نوعروسان تحت حمایت را اعلام کنند، گفت: همچنین خیرین با استفاده از سیستم آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه می‌توانند کمک‌های خود را به تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اختصاص دهند.

وی بیان کرد: برای برپایی زندگی ساده، موفق و پایدار نوعروسان و فرزندان ذکور خانوار‌های تحت حمایت کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج برگزار می‌شود که این امر باعث کاهش طلاق در بین آن‌ها شده به طوری که طلاق در بین آن‌ها کمتر از یک درصد است.

انتهای پیام

captcha