جهاددانشگاهی، یك ظرفیت علمی بی‌نظیر در كشور است
کد خبر: 3832722
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

جهاددانشگاهی، یك ظرفیت علمی بی‌نظیر در كشور است

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی جهاددانشگاهی را یك ظرفیت علمی بی‌نظیر در كشور دانست و خواستار استفاده از ظرفیت این نهاد شد.

علی اکبری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیسی جهاددانشگاهی، بیان کرد: این نهاد و رسانه‌های زیرمجموعه آن می‌تواند بخشی از نیازمندی‌های جامعه را جامه عمل بپوشاند و با آگاهی‌رسانی، ناهمواری‌ها را افشاگری کند.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی یک ظرفیت علمی بی‌نظیری در کشور محسوب می‌شود که بخش قابل توجهی از ساختار آن را دانشجویان فارغ‌التحصیل تشکیل داده و طی سال‌های اخیر منشا اثرات بسیار خوبی در کشور بوده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: جهاددانشگاهی امروز با تعامل با شرکت‌های دانش بنیان، توانسته‌ ایده‌های خود را تجاری‌سازی کند.

اکبری تأکید کرد: از مجموعه جهاددانشگاهی انتظار می‌رود که افزایش راندمان، کیفیت و مهارت را در طیف گسترده‌ای از دانشجویانی که از حداقل مهارت برخوردار هستند را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین این مجموعه در استان فارس می‌تواند با تحقیق و پژوهش به عرصه‌هایی که کمتر توجه شده، ورود کند.
انتهای پیام

captcha