برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌ها در یاسوج
کد خبر: 3833229
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌ها در یاسوج

گروه اجتماعی ــ معاون آموزشی جهادانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌ها جمعه، ۱۸ مردادماه در دانشگاه یاسوج خبر داد.

برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌ها در یاسوج

محمدجعفر رستمی، معاون آموزشی جهادانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار کرد: آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌ها جمعه، 18 مردادماه ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون در راستای به کارگیری نیروهای توانمند در زمینه آتش‌نشانی و جذب در شهرداری‌ها برگزار می‌شود و از میان متقاضیان، ۲۵ نفر شامل ۲۳ مرد و دو خانم پذیرفته می‌شوند.

این مدرس دروس روابط عمومی در دانشگاه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: کسانی که برای ثبت‌نام در این آزمون نام‌نویسی کردند، می‌توانند برای دریافت کارت ورود به آزمون به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir مراجعه و کارت ورود دریافت کنند.

رستمی با اشاره به اینکه این آزمون در سه دانشکده علوم پایه، ادبیات و علوم انسانی و دانشکده کشاورزی دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود، تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون برای رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه می‌توانند پس از دریافت کارت تا روز ۱۷ مردادماه به باجه‌های رفع نقص مستقر در جهاد دانشگاهی استان به نشانی یاسوج، بلوار بویراحمد کاشانی ۵ مراجعه کنند.

وی بیان کرد: کسانی که موفق به رفع نقص کارت ورود به آزمون در مهلت تعیین شده نشوند می‌توانند به باجه‌های رفع نقض که در روز آزمون در دانشگاه یاسوج به نشانی میدان معلم، خیابان دانشجو دانشگاه یاسوج برپا است مراجعه و علاوه بر رفع مشکل در آزمون شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha