تحریم وزیر امور خارجه ایران سفاهت آمریکا را به جهانیان ثابت کرد
کد خبر: 3833651
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

تحریم وزیر امور خارجه ایران سفاهت آمریکا را به جهانیان ثابت کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت نوشین‌شهر گفت: تحریم مقام معظم رهبری و وزیر امورخارجه توسط رئیس جمهور آمریکا که به‌منظور تحقیر ایران است، موجب شده تا آمریکا و رئیس جمهور آن بیشتر تحقیر شده و سفاهت خود را به جهانیان اثبات می‌کنند.

تحریم وزیر امور خارجه ایران سفاهت آمریکا را به جهانیان ثابت کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد سلطانی، امام جمعه موقت نوشین‌شهر، ظهر امروز، ۱۸ مردادماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشین‌شهر، با اشاره به اهداف آفرینش انسان اظهار کرد: انسان به‌سوی خدا بازمی‌گردد تا محاسبه شود، زیرا این دنیا بسیار کوچک بوده و اگر خداوند بخواهد انسانی را جزا یا پاداش دهد یا مجازات کند، این دنیا ظرفیت پاداش و عذاب الهی را ندارد.

وی افزود: انسان با هدف آفریده شده و آفرینش انسان عبث نبوده است و آخرت و قیامت نیاز است تا انسان‌ها را چنان که حقشان است، پاداش و عذاب دهد و تمام صحنه‌های پنهانی آشکار شود.

سلطانی با بیان اینکه بار تمام اعمال انسان در دنیا، در قیامت مشهود می‌شود، افزود: آتش جهنم نتیجه اعمال بدی است که در دنیا توسط انسان انجام شده و تمام این‌ها در قیامت آتش می‌شود و انسان را می‌سوزاند، پس ما انسان‌ها مقدمات بهشت و جهنم خود را در این دنیا فراهم می‌کنیم.

وی با اشاره به ایام ماه ذی‌الحجه بیان کرد: ماه ذی‌الحجه ماه بسیار پرفضلیت و پربرکتی است، مخصوصا دهه اول این ماه بسیار پرفضلیت بوده که جایگاه ویژه‌ای در نزد خدا دارد و فرصت مناسبی برای بندگی و خلوص بیشتر است.

امام جمعه موقت نوشین‌شهر افزود: دهه اول این ماه از روزهای بافضلیت بوده که نباید غافل شویم، به‌خصوص دو رکعت نمازی که بین نماز مغرب و عشا اقامه شود، به‌مدت ده روز همانند کسی است که به حج مشرف شده است.

وی بیان کرد: مناسبتی که امروز در آن قرار داریم شهادت امام باقر(ع) است که در ۱۸ سال امامت خود وظیفه اصلی او مبارزه با فساد، نفاق و تحریف بود و تعلیم علمای فراوانی چون جابربن‌حیان از جمله اقدامات برجسته این امام بزرگوار بوده است.

سلطانی گفت: تحریم مقام معظم رهبری و وزیر امورخارجه توسط رئیس جمهور آمریکا که به منظور تحقیر ایران است، موجب شده تا آمریکا و رئیس جمهور آن بیشتر تحقیر شده و سفاهت خود را به جهانیان اثبات می‌کنند.

وی ادامه داد: به‌لحاظ نظام دیپلماسی جهان، تحریم وزیر امور خارجه ایران نوعی جنون بوده و به لحاظ قوانین بین‌المللی کار مناسب و شایسته‌ای نیست که نشان‌دهنده به بن‌بست رسیدن و ضعف رئیس جمهور آمریکا است.

امام جمعه موقت نوشین‌شهر تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و فشارهای موجود در جامعه باید بسیاری از مسئولین با احساس مسئولیت بیشتر به وظایف خود انجام وظیفه کنند تا کشور ما بتواند در برابر مشکلات همانگونه که تاکنون ایستادگی کرده، مقاومت نماید.

وی ادامه داد: عید سعید قربان، عید بزرگ مسلمانان و عید مبارزه با نفس است، زمانی که حضرت ابراهیم(ع) می‌خواست با قربانی کردن فرزند دلبند خود، نفس خود را قربانی کند و با شیطان درون خود مبارزه کند.
انتهای پیام

captcha