مسئولان از انتقادات خبرنگاران استقبال کنند
کد خبر: 3833692
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

مسئولان از انتقادات خبرنگاران استقبال کنند

گروه اجتماعی – نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام از مسئولان خواست از انتقادات سازنده خبرنگاران استقبال کنند.

مسئولان از انتقادات خبرنگاران استقبال کنند
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز 18 مرداد ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام، با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران رسالت انعکاس دردهای مردم را بر عهده دارند، بنابراین  انتقاد سازنده آنان باید مورد استقبال مسئولان  قرار گیرد.
وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با جوانان نخبه بر فراهم کردن شرایط برای نقش‌آفرینی بیشتر جوانان تاکید فرمودند بنابراین  ما باید پیرو فرمایشات امام جامعه در این راستا تلاش کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و... به دشمن نشان داده که توان مقابله با نظام و ملت ایران را ندارد و این موضوع خواری و ذلت آمریکا را به اثبات رسانه است.
کریمی‌تبار تصریح کرد: با تلاش مسوولان مشکلات اقتصادی خوشبختانه در حال برطرف شدن است لذا با پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب برای اقتصاد درون‌زا تلاش شود تا بار منفی تحریم‌ها خنثی شود.
امام جمعه ایلام در بخش دیگری از خطبه‌ها با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: بالاترین معارف دینی در زمان امام باقر(ع) و امام صادق(ع) در اختیار مسلمان قرار گرفته است.
کریمی‌تبار تاکید کرد: روز عرفه یکی از روزهای استثنایی سال است، اگر فردی در شب‌های قدر آمرزیده نشده در این روز با خواندن دعا مورد عفو الهی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام
captcha