شناسایی نیازهای فرهنگی جامعه به‌منظور رشد معنوی آن
کد خبر: 3833792
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

شناسایی نیازهای فرهنگی جامعه به‌منظور رشد معنوی آن

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با بیان اینکه زیرساخت‌های نظام جمهوری اسلامی برمبنای جریان‌سازی‌های فرهنگی استوار است، گفت: جامعه به‌منظور رشد معنوی باید نیازهای فرهنگی خود را بشناسد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلاب فرهنگی در طول تاریخ است که با هدف تبیین فرهنگ اسلامی رخ داد، اظهار کرد: باید توجه ویژه‌ای به مسئله فرهنگ در جامعه اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: امروز یکی از دغدغه‌های حال حاضر جامعه توجه به شاخصه‌های ارزشی و فرهنگی است که برای ارتقای این شاخص‌ها همواره باید تلاش کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی بیشترین تأثیر را در بهبود سطح فرهنگی جامعه داشته باشیم و این امر با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر انجام کار فرهنگی تأکید دارند و باید برای تحقق این امر با آگاهی در مسیر گام برداشت.

وی اظهار کرد: افراد جامعه به‌منظور رشد مادی و معنوی نیازهای فرهنگی خود را بشناسند و در این راستا برای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی خود تلاش کنند.

انتهای پیام

captcha