بهره‌مندی ۴۶۰۰ خانوار روستایی سمنانی از خدمات کمیته امداد
کد خبر: 3833820
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

بهره‌مندی ۴۶۰۰ خانوار روستایی سمنانی از خدمات کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به ارائه خدمات متنوع این نهاد گفت: چهار هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در مناطق محروم از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی ۴۶۰۰ خانوار روستایی سمنانی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا از سمنان، سیده‌فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان امروز، 19 مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ارائه خدمات متنوع حمایتی به محرومان و مستضعفان از جمله رسالت‌های مهم کمیته امداد است، گفت: چهار هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در مناطق محروم استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: این طرح در ۱۶۵ روستای استان سمنان اجرایی می‌شود که در این راستا در قالب اجرای این طرح سه هزار و ۴۰۰ نوع خدمات حمایتی به روستاهایی که دارای محرومیت با ضریب بین ۶ تا ۸ هستند ارائه می‌شود که با دریافت این خدمات از سوی کمیته امداد بخشی از مشکلات خانوار ساکن در این مناطق رفع می‌شود.

تقوی با تأکید بر اینکه حمایت از طرح‌های اشتغال باهدف اعطای تسهیلات بانکی از مددجویان ساکن مناطق روستایی با ضریب محرومیت اجرایی می‌شود، متذکر شد: ساخت و بهسازی مسکن، هدیه ازدواج، جهیزیه، اردوهای زیارتی و تربیتی، توزیع مرغ منجمد و غیره از دیگر خدماتی است که در این بخش اجرایی می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر لزوم ارائه این خدمات در مناطق محروم یاداور شد: خدمات درمانی، سبد غذایی، حمایت از طرح‌های اشتغال، توزیع رایگان جو و بیده از جمله خدماتی است که در راستای اجرای این طرح به مردم ساکن در مناطق محروم استان سمنان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha