برگزاری مرحله شهرستانی ‌مسابقات قرآن‌ بنیاد شهید در چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3833910
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

برگزاری مرحله شهرستانی ‌مسابقات قرآن‌ بنیاد شهید در چهارمحال‌و‌بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری مرحله شهرستانی سی‌ویکمین دوره از مسابقات قرآن این اداره با شرکت ۹۲۰ نفر خبر داد.

کامل نیست//سی و یکمین دوره از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم

فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌‌وبختیاری، بیان کرد: مرحله شهرستانی سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی از روز پنج‌شنبه، 17 مردادماه در شهرستان‌های شهرکرد و بن آغاز شد.

وی ادامه داد: امسال بر اساس برنامه‌های سازمانی، مسابقات شهرستانی در چند مرحله برگزار می‌شود و 27 مردادماه مسابقات شهرستان اردل را پیش رو خواهیم داشت و در نیمه شهریورماه نیز دیگر شهرستان‌ها در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

نجفی اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و تفسیر و ویژه گروه‌های ایثارگران، فرزندان، همسران و والدین شهدا است که برگزیدگان به مرحله استانی که در دی‌ماه برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در مرحله شهرستانی 920 نفر بود، افزود: اسامی منتخبین این رشته‌ها که حدود 300 نفر است در مهرماه اعلام خواهد شد.

نجفی بیان کرد: 90 درصد از داوران این دوره از مسابقات از پیشتازان و نخبگان قرآنی هستند که رتبه اول تا سوم کشوری را دریافت کرده‌اند، معصومه یوسفی، فاطمه محمدی داور رشته قرائت و حفظ بانوان و علی‌رضا یعقوبی و علی اسماعیلی داور حفظ و قرائت  برادران و همچنین مهناز بابایی مسئول جلسه این دوره از مسابقات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند.

انتهای پیام

captcha