دومین جلسه از سلسله نشست‌های «والعصر» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3834075
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲

دومین جلسه از سلسله نشست‌های «والعصر» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری استان یزد از برگزاری دومین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» در روز دوشنبه، ۲۸ مردادماه خبر داد.

دومین جلسه از سلسله نشست‌های «والعصر» در یزد برگزار می‌شودمحمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، در خصوص سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی اظهار‌کرد: اولین جلسه این نشست‌ها با عنوان «والعصر» با هدف تبیین گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوالقاسمی از کارشناسان برجسته حوزه قرآن و عترت و تعدادی از روحانیون، طلاب، فعالان فرهنگی، هنرمندان و پژوهشگران در یزد برگزار‌شد.

رئیس حوزه هنری استان یزد با اشاره به اینکه بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده‌ است افزود: تبیین این منشور مهم و سرنوشت‌ساز و حرکت در راستای تحقق آن یک وظیفه و رسالت مهم است.

کوچک‌زاده بیان کرد: باید به شکل‌های مختلف در گردهمایی‌ها و نشست‌های اندیشه‌ورزی از نظر و دیدگاه اندیشمندان، صاحب‌نظران و کارشناسان این حوزه بهره‌ ببربم و به تبیین و تحلیل این بیانیه در جامعه اسلامی بپردازیم.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب، هدفمند و پیوسته برای برگزاری این نشست‌ها اظهار کرد: سلسله نشست‌های والعصر با هدف ارائه تبیین‌ها و تحلیل‌های گوناگون پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب از نیمه مرداد در حوزه هنری استان یزد آغاز شد که امیدواریم با حضور روحانیون، طلاب، فعالان فرهنگی، هنرمندان، نویسندگان، شاعران و علاقه‌مندان این سلسله نشست‌ها پرشور‌ و مداوم برگزار شود.

کوچک‌زاده با بیان اینکه این نشست‌ها به صورت ارائه مباحث تخصصی همراه با گفت‌وگو برگزار می‌شود گفت: در این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مباحث کاربردی و روزآمد طرح و بررسی می‌شود.

وی یادآور شد: دومین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» روز دوشنبه‌، 28 مردادماه در نارنجستان هنر حوزه هنری استان یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار خواهد‌ شد.

انتهای پیام

captcha