گام دوم انقلاب با جوانان تحقق می‌یابد
کد خبر: 3834112
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

گام دوم انقلاب با جوانان تحقق می‌یابد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه جوان‌گرایی گام دوم انقلاب توسط همین جوان‌ها عملیاتی و محقق می‌شود، گفت: بر این اساس بسیاری از امور برگزاری نماز جمعه شاهرود به جوان‌ها سپرده شد.

گام دوم انقلاب با جوانان تحقق می‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود عصر روز گذشته، 19 مرداد در نشست خبری با حضور خبرنگاران در دفتر خود با بیان اینکه طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر توجه به جوان و جوان‌گرایی آغاز این مقوله از نماز جمعه شاهرود شروع شده، اظهار کرد: شاید نتوانیم بقیه دستگاه‌های اجرایی را وادار به این امر کنیم، اما می‌توانیم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را از نهاد خودمان آغاز کنیم که بر این اساس بسیاری از امور برگزاری نماز جمعه شاهرود به جوان‌ها سپرده شد.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی به معنای پیر‌زدایی نیست، زیرا گاهی یک پیشکسوت به‌ اندازه ۱۰ جوان در کار نیرو و انرژی می‌گذارد؛ لذا جوان‌ها طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید از بزرگ‌ترها کار را یاد گرفته و قابلیت‌های خود را آشکار کنند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در خبررسانی سرعت، شناخت منابع، نگارش بدون غلط و توازن رسانه بسیار مهم است، یادآور شد: خبرنگار در صورتی می‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد که آزاد و مستقل باشد و بتواند آبروی مؤمن را حفظ کند؛ لذا این موارد از دیگر خصلت‌های این حرفه باید مورد توجه قرار گیرد.

امینی با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند سرعت اطلاعات و آگاهی مردم را در چارچوب قانون افزایش دهد، افزود: توقع می‌رود خبرنگاران و اصحاب رسانه به جز خبررسانی اهل مطالعه و تحقیق نیز باشند که در این راستا باید بسیار در این فضا مراقب بود تا تشویش صورت نگیرد و قطعاً کار با آگاهی، مطالعه و تحقیق در میزان خبررسانی تأثیر‌گذار خواهد بود.

انتهای پیام

captcha