نیاز کشور نگاه ملی برای تقویت امنیت و توسعه است
کد خبر: 3834315
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

نیاز کشور نگاه ملی برای تقویت امنیت و توسعه است

گروه اجتماعی ــ شهردار ارومیه گفت: نیاز امروز ایران، نگاه ملی برای تقویت امنیت و توسعه است و باید از ظرفیت همه اقوام در این مسیر بهره‌گیری شود.

نیاز کشور نگاه ملی برای تقویت امنیت و توسعه است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه، ظهر امروز، ۲۰ مردادماه، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای پیام انقلاب، اظهار کرد: هویت یک نعمت خدادادی بوده و شهرداری متعلق به تمامی قومیت‌ها و مذاهب استان است.

وی ادامه داد: امروز نیاز است تا همه در کنار هم برای تقویت، رشد و توسعه کشور و استان حرکت کنیم تا به پیشرفت دست یابیم و این تفکر انسانی اگر بر همگان حاکم شود که به‌دور از نگاه قومیتی و مذهبی به یکدیگر بنگرند، به‌سمت توسعه حرکت خواهیم کرد.

حضرت‌پور افزود: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و باید برای توسعه و رشد استان از تمامی از ظرفیت‌ها استفاده کرده و در این راستا قلم‌فرسایی کنند.

وی یادآور شد: نیاز امروز ایران، نگاه ملی برای تقویت امنیت و توسعه است و باید از ظرفیت همه اقوام در این مسیر بهره گیری شود.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: نخبگان جامعه یعنی خبرنگاران تنها با دلیل و مدارک می‌توانند موضوعی را نشر دهند و انتشار مطالبی براساس نظر شخصی جایز نبوده، چراکه باید در روز قیامت در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.
انتهای پیام

captcha