بنیاد مطالبات در اردبیل تشکیل شود
کد خبر: 3834328
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

بنیاد مطالبات در اردبیل تشکیل شود

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج رسانه استان اردبیل گفت: در حال حاضر راه‌اندازی بنیاد مطالبات استان اردبیل یک ضرورت جدی است که به واسطه آن بتوان به صورت فراجناحی با خط قرمز منافع مردم، نسبت به بیان مطالبات اقدام کرد.

بنیاد مطالبات در اردبیل تشکیل شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، ایمانعلی لطفی، رئیس بسیج رسانه استان اردبیل، امروز، ۲۰مردادماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با وجود اینکه ۲۰ درصد پروژه‌ها به سپاه و ۸۰ درصد به ادارات سپرده می‌شود، اما بهره‌وری و روحیه جهادی در پروژه‌های سپاه به مراتب بیشتر است و پروژه‌های دولتی اغلب با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر راه‌اندازی بنیاد مطالبات استان اردبیل یک ضرورت جدی است که به واسطه آن بتوان به صورت فراجناحی با خط قرمز منافع مردم نسبت به بیان مطالبات اقدام کرد.

رئیس بسیج رسانه استان متذکر شد: لازم است این مطالبات در دسترس عموم قرار گیرد تا بتوان به شکل مطلوب نسبت به طرح مسائل و مشکلات استان اقدام کرد.

لطفی به ضرورت طرح مطالبات مردم از دولت و مطالبات دولت از مردم از طریق رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: در عین حال برای اینکه انقلابی بودن را اعلام کنیم می‌بایست به دو عنصر ولایت مداری و ولایت‌پذیری توجه داشت.

وی به ضرورت توجه دشمنی دشمن از سوی رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها می‌بایست نفوذ دشمن را جدی تلقی کنند و لازم است در نشست مجزایی نسبت به ابعاد این موضوع بحث و بررسی داشت.

رئیس بسیج رسانه استان همچنین به ضرورت رعایت اخلاق و صداقت از سوی رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: یکی از مشکلات فعلی رسانه‌ها دریافت اخبار از مسئولان شهرستانی است و اغلب مسئولان شهرستانی از مصاحبه سر باز می‌زنند که انتظار می‌رود با کمک مسئولان استان این مشکل رفع شود.

لطفی با تأکید به اینکه امروز دشمن به دنبال نابودی ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب است، گفت: در این میان رسانه‌ها در مقابل ترفند دشمنان رسالت خطیری دارند.

وی بیان کرد: در وضعیتی که دشمن به دنبال خدشه وارد ساخت به اصالت اسلام و انقلاب است لازم است رسانه‌ها هوشیارانه عمل کنند.

لطفی افزود: به ویژه نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال و ترویج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آن هم در وضعیتی که دشمن به دنبال ایجاد محدودیت‌های گسترده برای کشور است، کلیدی و حیاتی است.

وی هدف بسیج رسانه را نیز دفاع از آرمان‌ها و عزت اسلام و انقلاب دانست و اضافه کرد: به منظور تحقق این آرمان لازم است رسانه‌ها به مسئولیت کلیدی خود واقف باشند.

انتهای پیام

captcha