مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
کد خبر: 3834628
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

گروه معارف ــ حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری به‌عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 مردادماه در حاشیه آئین تودیع خویش، گفت: تبیین و ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی و دینی در مناطق مختلف از جمله محورهای فعالیت سازمان تبلیغات است.

وی افزود: در سه سال گذشته، ارتباطاتی با هدف شکوفایی دینی و فرهنگی در سازمان تبلیغات انجام گرفت و تا بهمن‌ماه ۹۷، ۱۱۰ مأموریت با هدف پوشش بخش‌های مختلف عملیاتی شد.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ارتباط با حوزه‌های نمایندگی در دانشگاه‌ها، گفتمان‌های دینی، برنامه‌های اعتکلاف و ... را از برنامه‌های اجرایی بیان کرد.

حجت‌الاسلام برازش با تأکید بر مدیریت هدفمند در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تصریح کرد: امید است این حرکت‌ها و جهش‌ها پایدار بوده و کاهش بیش از پیش آسیب‌ها و مشکلات را رقم بزند.

وی ابراز کرد: امید است با بکارگیری قشر جوان، شاهد شکوفایی فرهنگ در بخش‌های مختلف باشیم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از فعال‌سازی خیران قرآنی برای اولین بار در استان خبر داد و عنوان کرد: چاپ ۱۰۰۰۰ جلد قرآن از جمله خروجی‌های این مهم بوده است.

حجت‌الاسلام برازش برپایی جلسات متعدد با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر اقدامات اجرایی اعلام کرد، همچنین خواستار حمایت و نگاه بهتر به روحانیان مستقر در استان شد.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست از زحمات حجت‌الاسلام حمید برازش تقدیر و حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری به‌عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

سیدرضا افتخاری پیش از این معاونت فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت. همچنین با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از خانواده شهید روحانی عباس آزادی تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha