مدیران کم‌کار جایی در سیستم اداری نخواهند داشت
کد خبر: 3834679
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

مدیران کم‌کار جایی در سیستم اداری نخواهند داشت

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار خرم‌دره گفت: مدیران کم‌کار جایی در سیستم اداری نخواهند داشت و کوتاهی مسئولان قابل چشم‌پوشی نیست.

مدیران کم کار جایی در سیستم اداری نخواهند داشتبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره، ظهر امروز، سه‌شنبه، 22 مرداد ماه در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان خرم‌دره با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت شهید صارمی به روز خبرنگار، بیان کرد: شهید صارمی یکی از الگوهای خوبی است که خبرنگاران می‌توانند از شخصیت این شهید بزرگوار برای ادامه راه خود بهره گیرند.

وی با بیان اینکه ثمره تلاش خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس سبب شد مظلومیت رزمندگان اسلام به گوش جهانیان برسد، افزود: در جبهه‌های جنگ نیز شاهد شهادت خبرنگاران بسیاری بودیم که مظلومیت مردم و رزمندگان اسلام را در طی هشت سال دفاع مقدس فریاد زدند.

این مسئول از دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دایره‌المعارف‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: دفاع مقدس به حدی دارای پیام و از حود گذشتگی است که اگر چندین سال هم به مطالعه این دوران پرداخته شود باز هم کم است.

محمدی با تاکید بر این‌که عزت و سرافراری کشورمان مرهون خون شهداست، گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های خبرنگاران در برهه فعلی رساندن پیام‌های اصلی شهدا به جامعه ایران است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس اخبار باید مقتضیات جامعه را در نظر گرفته و به دور از هرگونه گرایش سیاسی نسبت به انعکاس اخبار اقدام کنند، ادامه داد: یک اخبار می‌تواند آغازی بر یک آشوب و یا رقم زننده بهترین حرکت اجتماعی باشد.

فرماندار خرم‌دره با تأکید بر این‌که مدیرانی که در حق مردم اجحاف کنند به هیچ وجه بخشیده نخواهند شد، گفت: این گونه مدیران هیچ جایگاهی در سیستم اداری شهرستان نخواهند داشت.

وی با بیان این‌که فروش نفت ایران به واسطه تحریم‌ها از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه به ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است، ادامه داد: بخش عمده‌ای از درآمد کشور از طریق نفت بود که با تحریم‌ها این بخش دچار آسیب شده است.

این مسئول از تحریم به عنوان یک فرصت یاد کرد و ادامه داد: این تحریم‌ها سبب شد که کشور به جوانان خود تکیه کرده و در تولید بسیاری از محصولات از جمله گندم خودکفا شود .

محمدی ادامه داد: با توجه به وضعیت بودجه کشور باید دید منطقی نسبت به خواسته‌ها و توقعات به ویژه در اجرای پروژه‌های عمرانی داشته باشیم.

انتهای پیام 

captcha