اعزام 40 فرهنگی مازندرانی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3834705
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

اعزام 40 فرهنگی مازندرانی به اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی ــ مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلا مازندران از اعزام 40 نفر از فرهنگیان مازندران به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

اعزام 40 فرهنگی مازندرانی به اردوی راهیان نوربه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، مرتضی نوری، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلا  امروز 22 مردادماه از اعزام 40 نفر از فرهنگیان مازندران به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرهنگیان بسیجی جهت بازدید از مناطق عملیاتی والفجر چهار، منطقه عملیاتی در ارتفاعات باشماق، یادمان شهدای گمنام دریاچه زریوار در مریوان، یادمان شهدای گمنام سیرانبند بانه و حضور در باشگاه افسران سنندج به غرب کشور اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلا در ادامه به برنامه‌های فرهنگی این اردو از جمله کتابخوانی اشاره کرد و افزود: راویان کرد بسیجی کاروان راهیان نور فرهنگیان بسیجی را همراهی می‌کنند.

وی راهیان نور را موثرترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و  افزود: اردوی راهیان نور فرهنگیان برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ جهاد در بین دانش آموز، یکی از اهداف سازمان بسیج استان است.

انتهای پیام

captcha