نشست‌های چندرسانه‌ای «پرده‌خوانی غدیر» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3834725
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

نشست‌های چندرسانه‌ای «پرده‌خوانی غدیر» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری نشست‌های چند رسانه‌ای «پرده‌خوانی غدیر» به مناسبت دهه امامت و ولایت در یزد خبر داد.

نشست‌های چندرسانه‌ای «پرده‌خوانی غدیر» در یزد برگزار می‌شودعباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد به مناسیت دهه امامت و ولایت توسط این سازمان اظهار کرد: نشست‌های چند رسانه‌ای پرده‌خوانی غدیر از جمله این برنامه‌هاست که از 20 الی 30 مردادماه در مساجد و محلات شهر یزد اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه در محل مسجد حجت ابن الحسن انتهای بلوار صابر یزدی، کوچه باغ گلشن، مسجد موسی بن جعفر(ع) فلکه سوم آزادشهر و همچنین مسجد امام حسین امامشهر و مسجد ائمه بقیع در شب‌های 20 و 21 مردادماه با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

ملازینلی افزود: این برنامه امروز، سه‌شنبه، 22 مردادماه نیز در مسجد فاطمه الزهرا(س) اکرمیه و همچنین مسجد امام حسن(ع) محله اسکان و مسجد راه آهن برگزار می‌شود.

آغاز پویش «من ولایی‌ام» در یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از آغاز پویش «من ولایی‌ام» به این مناسبت خبر داد و بیان کرد: مسابقه حفظ آیات ولایت و مسابقه خطبه غدیر نیز به صورت مجازی آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ویژه سمن‌ها به مناسبت 22 مردادماه، روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گفت: این همایش عصر امروز در سالن هلال احمر قاسم آباد برگزار و از سمن‌های فعال تجلیل به عمل می‌آید.

ملازینلی برگزاری جشن‌های محله‌ای غدیر را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: این برنامه نیز در این دهه در محلات مختلف برگزار و امشب نیز ساعت ۲۰:۳۰ در شهرک بهاران بلوار مدرس  برگزار خواهد شد و از عموم مردم برای شرکت در این جشن دعوت به عمل می‌آید.

captcha