فعالیت ۵۰ پایگاه اوقات فراغت در ابهر با رویکرد قرآنی
کد خبر: 3834777
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

فعالیت ۵۰ پایگاه اوقات فراغت در ابهر با رویکرد قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به فعالیت ۵۰ پایگاه اوقات فراغت، گفت: کیفیت‌بخشی برنامه‌های قرآن، عترت و نماز و اجرای سرود همگانی در همه مدارس از اولویت‌های مهم معاونت پرورشی برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ است.

برنامه‌های قرآن، عترت و نماز از اولویت‌های مهم معاونت پرورشی ابهرعلی برجی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ایام تعطیلات تابستان فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ قرآنی و ارزش‌های دینی در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی بین دانش‌آموزان است.

این مسئول با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در غنی‌سازی اوقات فراغت، ادامه داد: در ایام تابستان 50 پایگاه بهبود اوقات فراغت در سطح شهرستان ابهر فعال است.

وی با تأکید بر این‌که شخصیت افراد و باورهای آنها در سنین پایین شکل می‌گیرد، اظهار کرد: خانواده، همسالان و مدرسه سه عامل مؤثر در شکل‏‌گیری شخصیت دانش‌آموزان هستند و مهمترین رسالت مربیان پرورشی تربیت دانش‌آموزان و شکل دادن شخصیت آنها با توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیتی سند تحول بنیادین است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر این که در برهه کنونی بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید از هر فرصتی برای دمیدن روح امید و نشاط در فضای آموزش و پرورش بهره گرفت، گفت: در سال جاری  این مهم را در قالب کیفیت بخشی برنامه‌های قرآن، عترت و نماز و اجرای سرود همگانی در همه مدارس بر اساس اولین اولویت‌های معاونت پرورشی دنبال خواهیم کرد.

برجی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات تابستانی شش هزار دانش‌آموز از برنامه‌های غنی‌سازی اوقاف فراغت در ابهر بهره مند شوند.

انتهای پیام 

captcha